De accu van mijn huidige Opel is alweer 17 jaarquote:Op zondag 12 juli 2015 21:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja bijna de hele auto is nog origineel. Naast die drie onderdelen olie, filters, banden remblokjes, bougies.
Micra van mijn opa deed 11 jaar met de originele accu. Daarna ging er het huismerk van Brezan, die begaf het na 1 jaar alweer. Gelukkig zat er garantie op en kon opa een Varta krijgen na bijbetaling, die doet het nu alweer 8 jaar, met 1x per week boodschappen doen.
Ik heb t op mijn motor, had nog nooit iets gereden dat een handmatige choke had.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:40 schreef Fer het volgende:
Choke mis ik echt... Zo met een rood lampje erin. Helemaal uittrekken starten en zodra de motor op toeren komt langzaam weer in. Eerste stukje met de choke nog een beetje eruit wegrijden en tijdens het rijden in.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:46 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Verder gelukkig nog zelf geen echt slechte auto gekocht. Maar ik vind alle VAG auto's slecht
Mijn eerste Alfaquote:Op woensdag 15 juli 2015 23:40 schreef Fer het volgende:
Choke mis ik echt... Zo met een rood lampje erin. Helemaal uittrekken starten en zodra de motor op toeren komt langzaam weer in. Eerste stukje met de choke nog een beetje eruit wegrijden en tijdens het rijden in.
Dat hoor ik van iedereen, maar wij hadden dus ook een recenter type, bouwjaar eind 2008, 2009. Motor type BLS en daar komen meestal zomaar de drijfstangen naar buiten, 'gelukkig' liep onze slechts vastquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:52 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb meerdere VAG auto's gehad en met name de recente modellen waren slecht.
De 1.9TDI's waren daarentegen onverwoestbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |