Nou je hebt je bekje wel op de juiste plaats. Doe dat ook bij personeelszaken en neem contact met hem op. Zeg hem ook even dat je dankzij mij contact met hem hebt en het niet zelf kon bedenken.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:49 schreef Casave het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat ik bij AH werk? Aan buitensporige spellingfouten kan het niet liggen.
Klinkt als een excuus, je gaat voor wel meer niet..quote:Op zondag 12 juli 2015 18:47 schreef Casave het volgende:
Het is gewoon jammer dat door die dingen die spelen, ik niet voor de liefde kan gaan.
Ja, waar te beginnen? Toch contact zoeken?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt als een excuus, je gaat voor wel meer niet..
Tijd om aan de bak te gaan, aan jezelf voor jezelf..
Aangezien de rest je kennelijk toch geen fuck kan schelen, moet je dat maar doen ja. Dan doen je tenminste nog iets. En vergeet niet te updaten hier, alvast bedankt..quote:Op zondag 12 juli 2015 18:58 schreef Casave het volgende:
[..]
Ja, waar te beginnen? Toch contact zoeken?
wat bedoel je?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aangezien de rest je kennelijk toch geen fuck kan schelen
Hoezo is dat onzin? Ze zegt hem heelheel leuk te vinden en wil graag in contact komen, dan zit er toch niets anders op dan whatsappen of mailen?quote:Op zondag 12 juli 2015 18:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin, tenzij ze meer van het niet geschoten is altijd mis zou zijn en het niet kan backfiren op werk. Maar gezien haar post in het topic van Dima, vermoed ik dat er nog iets mee speelt.
[..]
Je wil graag bevestiging en een relatie is misschien ook een beetje een doel geworden. Kan het zijn dat het wel of niet contact opnemen nu min of meer symbool staat voor de andere issues waar je tegen aan loopt? Die gaan niet automagisch weg als hij je leuk blijkt te vinden en met je wil verkeren, ben ik bang..
Misschien eerst nog even aan jezelf werken en niet je verliefd de schuld geven van je moeilijkheden om andere dingen op te pakken enzo..
Een beetje wel. Ook omdat ik heel moeilijk op Facebook ben te vinden, dus vond het vreemd/creepy.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:25 schreef Casave het volgende:
[..]
Maar toch knapte je af op de manier waarop hij aan jouw gegevens is gekomen en contact heeft gezocht?
Als ik dat gevoel had, zou ik dat juist wel tof vinden
En dat is volgens jou..?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat je maar één ding wil horen c.q. lezen..
Wel jammer dat het dus in één klap gedaan kan zijn daardoor.... maar goed daar is iedereen anders in.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:16 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Een beetje wel. Ook omdat ik heel moeilijk op Facebook ben te vinden, dus vond het vreemd/creepy.
Ze moet helemaal niets. Ze wil iets, dat is wat anders. Het is bullshit dat je een ex-collega moet contacteren omdat je zware feels denkt te hebben. Ze heeft, net als met alle andere dingen wel of niet doen, gewoon een keuze.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:12 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin? Ze zegt hem heelheel leuk te vinden en wil graag in contact komen, dan zit er toch niets anders op dan whatsappen of mailen?
quote:Op zondag 12 juli 2015 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze moet helemaal niets. Ze wil iets, dat is wat anders. Het is bullshit dat je een ex-collega moet contacteren omdat je zware feels denkt te hebben. Ze heeft, net als met alle andere dingen wel of niet doen, gewoon een keuze.
Je geeft nog geen antwoord op haar vraag hequote:
Omg, wat neem jij zinnen letterlijk. Ze moet doen wat ze wil. Als ze hem graag wil contacteren dan moet ze dat doen, als ze dat toch niet wil dan doet ze het niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze moet helemaal niets. Ze wil iets, dat is wat anders. Het is bullshit dat je een ex-collega moet contacteren omdat je zware feels denkt te hebben. Ze heeft, net als met alle andere dingen wel of niet doen, gewoon een keuze.
Ja klopt, is ook leuk als je diegene zelf ook ziet zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik snap het niet!!!
Een man vindt dat toch juist heel leuk?
Een vrouw zoals jij zou dat toch ook leuk vinden?
Hij kan je afwijzen ja, maar anders zie je hem nooit meer en is het sowieso niks. Afwijzing zou kut zijn natuurlijk, maar beter dan onzekerheid en twijfel...
Haha zo van: 'kom op meid! Je kan het'quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef zwartebever het volgende:
[quote] (ik klink zo net als iemand van het viva forum, maar duidelijker kan ik het niet maken😉)
Joh, komt omdat we van nature geen veroveraars zijn denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 01:52 schreef Tjacka het volgende:
vrouwen zijn echt raar joh
als die jongen geen interesse heb merk je dat toch vanzelf
als je bang bent voor de afwijzing kan je beter nog even aan pz zijn adresgegevens opzoeken en gewoon toevallig een rondje langs zijn huis lopen
Ik ben een jongen maar ook geen veroveraar van naturequote:Op maandag 13 juli 2015 09:36 schreef Casave het volgende:
[..]
Joh, komt omdat we van nature geen veroveraars zijn denk ik![]()
Stalken werkt bevorderlijk voor afwijzing.. Ik denk het niet, maar als ik het doe ga ik vragen hoe zijn reis was, gewoon een beetje aardig doen en kijken wat er van komt. Wil niet te gewillig over komen door hem gelijk te zeggen dat ik nog veel aan hem moet denken en dat ik iets met hem wil drinken.
wat dacht je van gewoon oldfashion hem een brief te sturen? (niet gelijk een lang verhaal erin schrijven, maar gewoon iets mysterieus of spannends, en vervolgens voor hem iets dat hij kan doen als hij meer wil weten; ).quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:34 schreef Casave het volgende:
Ik vind hem meer dan leuk maar heb geen mogelijkheid om contact met hem te zoeken. Help. Vergeten of proberen via via via met hem in contact te komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |