Mooi interview. Bedankt voor het delen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
Cees met zijn dochter
Aanvulling: Ik ben verbaasd, ik die niet echt fan was van Cees, heb dat ook laten blijken hier op fok. Klopt dan toch het gezegde, over de doden niets dan goedsMaar heb dit net gekeken. Wat een mooi, puur en eerlijk interview/gesprek van dochter en vader. Daar waar Cees ook over zijn tekortkomingen praat en over zijn Utopia leerproces. Ben oprecht verbaasd, vraag mij alleen af, is dat om Cees die ik nu zie of is dat om mijzelf
![]()
![]()
Vind het ook jammer dat Cees niet meer heeft kunnen genieten van het concert vorige maand wat Chris de Burgh hier gaf en waar hij groot fan van was.
Maar het is een aanrader om te kijken, om een andere, boeiende kant van Cees te zien![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:29 schreef Poezewoes het volgende:
Heb het intervieuw, net ook gekeken, tussen dochter en vader.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:27 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Mooi interview. Bedankt voor het delen.
blub!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:27 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Mooi interview. Bedankt voor het delen.
Mooi , dank voor het delenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
Cees met zijn dochter
Aanvulling: Ik ben verbaasd, ik die niet echt fan was van Cees, heb dat ook laten blijken hier op fok. Klopt dan toch het gezegde, over de doden niets dan goedsMaar heb dit net gekeken. Wat een mooi, puur en eerlijk interview/gesprek van dochter en vader. Daar waar Cees ook over zijn tekortkomingen praat en over zijn Utopia leerproces. Ben oprecht verbaasd, vraag mij alleen af, is dat om Cees die ik nu zie of is dat om mijzelf
![]()
![]()
Vind het ook jammer dat Cees niet meer heeft kunnen genieten van het concert vorige maand wat Chris de Burgh hier gaf en waar hij groot fan van was.
Maar het is een aanrader om te kijken, om een andere, boeiende kant van Cees te zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |