Hoe weet je dat het in besloten kring isquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:30 schreef goldback het volgende:
Beslotenkring dat is nu jammer voor Jessie en zijn rap voor hem geen moment van shine dus.
Denk ook niet dat het de intentie van Jessie was om de shine te pakkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:30 schreef goldback het volgende:
Beslotenkring dat is nu jammer voor Jessie en zijn rap voor hem geen moment van shine dus.
Nu maar hopen dat de media zich er ook aan houdt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In zijn rapfilmpje met het nummer voor Cees maakte hij alvast wel reclame voor een aankomend nummer.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:35 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het de intentie van Jessie was om de shine te pakken
Dit was pure vriendschap
Nee, daarom kwam het ook in de media. Hij had het stilzwijgend voor Cees kunnen doen zonder de media op de hoogte te stellen hiervan.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:35 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het de intentie van Jessie was om de shine te pakken
Dit was pure vriendschap
Ik had al zo'n gevoel laatste dagen, was elke dag al aan het kijken of er een melding was met iets.quote:
jessievandegraafofficialquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:48 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
In zijn rapfilmpje met het nummer voor Cees maakte hij alvast wel reclame voor een aankomend nummer.
Zo mee eensquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daarom kwam het ook in de media. Hij had het stilzwijgend voor Cees kunnen doen zonder de media op de hoogte te stellen hiervan.
Maar goed dit is het topic voor Cees niet voor meneer kwallebal
Hoop dat Cees zijn rust heeft gevonden.
Vervelend voor alle fans en alle mensen die veel voor hem gedaan hebben geen afscheid kunnen nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt hem geen ongelijk gevenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:48 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
In zijn rapfilmpje met het nummer voor Cees maakte hij alvast wel reclame voor een aankomend nummer.
Bij mij ook. Dit is nou wél een voorbeeld van oprechte vriendschap.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef DaniqueV het volgende:
Deze komt bij mij binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, jammer genoeg voel ik het precies zo. Cemal zal het er denk ik ook heel moeilijk mee hebben, hij zei altijd zo lief mijn Utopiapapa. Die 2 waren echt gek met elkaar, dat zag je al in Utopia zelfquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Dit is nou een voorbeeld van oprechte vriendschap.
Wat een lul ben je toch ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:30 schreef goldback het volgende:
Idd, ontzettend spijtig is dat.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, jammer genoeg voel ik het precies zo. Cemal zal het er denk ik ook heel moeilijk mee hebben, hij zei altijd zo lief mijn Utopiapapa. Die 2 waren echt gek met elkaar, dat zag je al in Utopia zelf
Spijtig genoeg zal Cees nooit hun kindje in het echt mogen ontmoeten, daar hoopte ze zo op, had hun 3tjes of eigenlijk dan 4tjes zo gegund
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |