abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 14:33:07 #76
388664 crew  Dotteke
pi_190857342
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:30 schreef goldback het volgende:
Beslotenkring dat is nu jammer voor Jessie en zijn rap voor hem geen moment van shine dus.
Hoe weet je dat het in besloten kring is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_190857382
Vaarwel Cees...
pi_190857388
quote:
Beslotenkring dat is nu jammer voor Jessie en zijn rap voor hem geen moment van shine dus.
Denk ook niet dat het de intentie van Jessie was om de shine te pakken
Dit was pure vriendschap
pi_190857457
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_190857627
quote:
Nu maar hopen dat de media zich er ook aan houdt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 15:17:56 #81
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190858043

R.I.P Cees
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190858455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:35 schreef DeKenau het volgende:

[..]

Dit was pure vriendschap
In zijn rapfilmpje met het nummer voor Cees maakte hij alvast wel reclame voor een aankomend nummer.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 15:58:02 #83
388664 crew  Dotteke
pi_190858586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:35 schreef DeKenau het volgende:

[..]

Dit was pure vriendschap
Nee, daarom kwam het ook in de media. Hij had het stilzwijgend voor Cees kunnen doen zonder de media op de hoogte te stellen hiervan.
Maar goed dit is het topic voor Cees niet voor meneer kwallebal

Hoop dat Cees zijn rust heeft gevonden.
Vervelend voor alle fans en alle mensen die veel voor hem gedaan hebben geen afscheid kunnen nemen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_190858626
quote:
Ik had al zo'n gevoel laatste dagen, was elke dag al aan het kijken of er een melding was met iets.
Ik vind het wel opvallend dat er geen persmededelingen of interviews plaatsvinden. Mede omdat Cees tot lang de media opzocht, het is nu vanuit de familie en Cees een kort en bondig bericht.
Het kan toevallig samen vallen maar mij viel het op dat rond dat gedoe met die brieven in Utopia en dat liedje voor Cees er totale stilte is gekomen vanuit Cees, hij heeft daar geen aandacht meer aan geschonken. Jessie die pas geleden nog zegt dat Cees zelf met een update zal komen. Mijn gevoel zegt dat Cees en de familie helemaal niet zo blij met dat alles waren, kan het fout hebben hoor maar ik vind die totale stilte ja bijzonder :@

Ik hoop ook dat mensen en de media hun hun rust gunnen. R.I.P Cees
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_190858632
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 15:48 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

In zijn rapfilmpje met het nummer voor Cees maakte hij alvast wel reclame voor een aankomend nummer.
jessievandegraafofficial
Geverifieerd
Dit bericht is geplaatst in overleg met de familie/nabestaande.
In de ochtend van 01 januari bereikte het droevige nieuws mij, dat mijn vriend Cees 20 minuten na de jaarwisseling is overleden.. in overleg met de familie heb ik dit stil gehouden.
De laatste weken heb ik veel tijd met Cees door kunnen brengen en hebben we gelachen en gehuild. Ook heb ik Cees nog kunnen bedanken voor alle mooie herinneringen en levens/ondernemers lessen!
Cees is voor mij altijd een man met veel ervaring en wijsheid geweest. Als ik ergens mee zat kon ik altijd bij hem terecht. Dit was niet alleen in Utopia het geval maar ook buiten de hekken van het beloofde land.
Ik reageer niet op privé berichten met betrekking tot het overlijden daarom wil ik middels deze weg iedereen bedanken voor de condoleances en het medeleven.
Bedankt voor alles Cees!!
Je zit voor altijd in mijn hart & ik blijf zeilen op de wind van vandaag!
Jess
44 m.

[ Bericht 28% gewijzigd door DaniqueV op 03-01-2020 17:22:22 ]
pi_190858650
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee, daarom kwam het ook in de media. Hij had het stilzwijgend voor Cees kunnen doen zonder de media op de hoogte te stellen hiervan.
Maar goed dit is het topic voor Cees niet voor meneer kwallebal

Hoop dat Cees zijn rust heeft gevonden.
Vervelend voor alle fans en alle mensen die veel voor hem gedaan hebben geen afscheid kunnen nemen.
Zo mee eens _O_
pi_190858662
Rust in vrede, Cees.
Wat heeft die man een moeilijk leven gehad trouwens :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190858773
Rust in vrede Cees.
Ik heb van je genoten in je Utopiatijd.

Familie en vrienden, Gecondoleerd met dit verlies. Sterkte
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_190859467
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 15:48 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Je kunt hem geen ongelijk geven
Ik heb meer moeite met mensen die hun geest moeten voeden met negativiteit.
Dit hier ook even moeten uiten over een bepaald persoon en daar het overlijden van Cees voor denken te moeten gebruiken.
pi_190859569
-O-
SOONY
pi_190859785
dag Cees
pi_190859850
Deze komt bij mij binnen ;( mooi beschreven van Romy

pi_190859890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:22 schreef DaniqueV het volgende:
Deze komt bij mij binnen ;(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bij mij ook. Dit is nou wél een voorbeeld van oprechte vriendschap.
pi_190859920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:24 schreef Bblurker2 het volgende:

[..]

Bij mij ook. Dit is nou een voorbeeld van oprechte vriendschap.
Ja, jammer genoeg voel ik het precies zo. Cemal zal het er denk ik ook heel moeilijk mee hebben, hij zei altijd zo lief mijn Utopiapapa. Die 2 waren echt gek met elkaar, dat zag je al in Utopia zelf O+

Spijtig genoeg zal Cees nooit hun kindje in het echt mogen ontmoeten, daar hoopte ze zo op, had hun 3tjes of eigenlijk dan 4tjes zo gegund
pi_190859958
quote:
Wat een lul ben je toch ook :r
pi_190860025
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:26 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja, jammer genoeg voel ik het precies zo. Cemal zal het er denk ik ook heel moeilijk mee hebben, hij zei altijd zo lief mijn Utopiapapa. Die 2 waren echt gek met elkaar, dat zag je al in Utopia zelf O+

Spijtig genoeg zal Cees nooit hun kindje in het echt mogen ontmoeten, daar hoopte ze zo op, had hun 3tjes of eigenlijk dan 4tjes zo gegund
Idd, ontzettend spijtig is dat.
pi_190860236
Rip Cees. En sterkte voor al zijn familie en vrienden.
pi_190860285
R.I.P Cees,ik heb genoten van je , en wens de familie en vrienden sterkte met het verlies .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_190860902
Cees met zijn dochter

Aanvulling: Ik ben verbaasd, ik die niet echt fan was van Cees, heb dat ook laten blijken hier op fok. Klopt dan toch het gezegde, over de doden niets dan goeds :@ Maar heb dit net gekeken. Wat een mooi, puur en eerlijk interview/gesprek van dochter en vader. Daar waar Cees ook over zijn tekortkomingen praat en over zijn Utopia leerproces. Ben oprecht verbaasd, vraag mij alleen af, is dat om Cees die ik nu zie of is dat om mijzelf :@ _O-
Vind het ook jammer dat Cees niet meer heeft kunnen genieten van het concert vorige maand wat Chris de Burgh hier gaf en waar hij groot fan van was.

Maar het is een aanrader om te kijken, om een andere, boeiende kant van Cees te zien :Y

[ Bericht 28% gewijzigd door DaniqueV op 03-01-2020 19:31:43 ]
pi_190861547
Ach Cees...❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')