Ik zou der doenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Aardappelen, frietjes, patatjes, puree, alles met aardappelen! Zo sensueel zijn ze he. We hebben akkers vol met die geile knollen. Het liefst stop ik ze in m'n panty, dan voel ik ze goed tegen me huid. Gedurene de dag loopt er dan meer en meer kutgeil uit mn spleetje tussen die knollen door, waardoor ze steeds meer gaan glibberen langs elkaar. Hmmmmm.....
[ afbeelding ]
Nu ga ik in de supermarkt letten op iets te warm geklede en nerveus om zich heen kijkende vrouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Kiekeboe! Hihihihihihihihihihi!!
Veel van mijn leeftijdsgenootjes meten zich een pittig kort kapsel aan, lekker stoer en makkelijk. Maar ik niet, neenee. Ik bind mijn theezakjes samen met de veters van mn oude schoenen. Dat vind ik nou lekker stoer en makkelijk. Hihihihihihihi.
O ja: mijn man, Bob, kan dit ook. Met z'n tieten. Stoer he!
[ afbeelding ]
Deze is echt wel supergeilquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Kiekeboe! Hihihihihihihihihihi!!
Veel van mijn leeftijdsgenootjes meten zich een pittig kort kapsel aan, lekker stoer en makkelijk. Maar ik niet, neenee. Ik bind mijn theezakjes samen met de veters van mn oude schoenen. Dat vind ik nou lekker stoer en makkelijk. Hihihihihihihi.
O ja: mijn man, Bob, kan dit ook. Met z'n tieten. Stoer he!
[ afbeelding ]
Vertel ons je verhaal.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:42 schreef bondage het volgende:
Dit doet me goed. Gelukkig ben ik zo raar nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |