abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154196454
Wat een losse haar in een geserveerd broodje op een terras allemaal niet teweeg kan brengen.

quote:
HENGELO -
Twee vrouwen die door internetters aan de schandpaal worden genageld nadat ze zijn gefilmd tijdens een ordinaire ruzie op een terras in Hengelo, durven de straat niet meer op. Een van de twee zegt zelfs te zijn ontslagen als gevolg van alle ophef. Nadia (23) en Francisca (27) huilen naar eigen zeggen de hele dag 'tranen met tuiten'. "We krijgen dreigementen en worden uitgescholden."

Maandag verscheen er plotseling een video op internet waarop te zien was hoe de Noord-Hollandse vrouwen het op het terras van café de Blauwe Engel aan de stok kregen met een man. De vrouwen deden op geheel eigen wijze hun beklag over een haar in hun broodje. Een man mengde zich in het geklaag en riep dat de 'prinsesjes' wel een beetje mochten dimmen.

Bedreigd
De video is inmiddels bijna twee miljoen keer bekeken. Veel internetters spreken schande van de manier waarop de vrouwen hun ongenoegen uitten. Maar ook op straat worden de twee herkend en zelfs bedreigd. "We krijgen dreigementen, worden uitgescholden en durven gewoon niet meer over straat. We worden volop herkend en nageroepen. Dit moet stoppen. Laat ons alsjeblieft met rust", zeggen de wanhopige vrouwen tegen TC Tubantia.

Ontslagen
Francisca zegt door de video te zijn ontslagen bij de thuiszorg. "Dat is toch vreselijk. Dit is niet eerlijk. Iedereen ziet ons nu als slechte meiden, zo zijn we helemaal niet. We zijn lieve meiden."
Het duo is naar de politie in Alkmaar gestapt om aangifte te doen, maar kregen daar nul op rekest. "Ik vind het zo erg. Ik vind gewoon een haar in mijn broodje. Wat kan ik daar aan doen? En een dag later sta je als een of andere sloerie op internet. Ik ben er helemaal overspannen van", aldus een radeloze Nadia.

Intussen staat ober Martijn Blikmans, die ook te zien is in het filmpje, te kijken van alle aandacht. Tegen de TC Tubantia zegt hij: "Het liep ineens uit de hand, daar konden we niets aan doen. Als er dan iemand staat te filmen en hij gooit het filmpje op internet, dan krijg je dit. Ik ben gewoon rustig gebleven."

Kaal
Of er daadwerkelijk een haar in het broodje zat, dat durft Blikmans overigens niet met zekerheid te zeggen. "Maar", zegt hij, "het lijkt me sterk. De kok die zondag de broodjes maakte is kaal, dus wat het ook was, zijn haar was het zeker niet..."

http://www.telegraaf.nl/b(...)m_terrasruzie__.html
Vooral die video is vermakelijk met de inbreng van een mannelijke terrasbezoeker.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_154196473
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_154196501
Die blonde trekt graag haar kleren uit

http://www.dumpert.nl/med(...)isje_gaat_naakt.html
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154196538
:Z
pi_154196546
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

:D
pi_154196570
Moeten ze zich maar gedragen. Domme geiten dat het zijn.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_154196572
Komkommertijd.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 9 juli 2015 @ 13:40:51 #8
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_154196637
_O_
Mooi dit :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_154196706
Man zich ermee bemoeien, stoer tegen twee vrrouwtjes.
pi_154196707
Een tweede topic nog wel? Is dit nou echt zo spraakmakend?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_154196748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:44 schreef Hathor het volgende:
Een tweede topic nog wel? Is dit nou echt zo spraakmakend?
Schijnbaar wel daar mijn eerste topic al meer dan 7000 keer bekeken is in slechts 1 dag. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  Moderator donderdag 9 juli 2015 @ 13:50:00 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_154196836
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:44 schreef koekwausss het volgende:
Man zich ermee bemoeien, stoer tegen twee vrrouwtjes.
Witte ridder gespot.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 9 juli 2015 @ 13:50:03 #13
321876 Cherna
Fuck the System
pi_154196840
Dat die meiden zich misdragen kan gebeuren, maar het allemaal goedkeuren dat dit zo op youtube gezet word en daar conclusies uit te trekken is bizar. Een overheid hoeft niets meer te ondernemen. Het volk houd zichzelf dmv bizarre praktijken in de gaten.

Het word tijd dat dit soort figuren aangepakt kunnen worden als men zonder toestemming iets op het net pleurt. Helaas is dat nodig.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_154196871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:50 schreef Cherna het volgende:
Dat die meiden zich misdragen kan gebeuren, maar het allemaal goedkeuren dit dit zo op youtube gezet word en daar conclusies uit te trekken is bizar. Een overheid hoeft niets meer te ondernemen. Het volk houd zichzelf dmv bizarre praktijken in de gaten.
Sociale controle 2.0.
pi_154196911
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

is dat haar echt? _O-
hhhhh
pi_154196928
Het komt ook meer door die bemoeizuchtige omstanders als die meiden zelf.

Volgens mij was er anders weinig aan de hand geweest.
Do what you love, love what you do!
pi_154196965
Ik denk dat het aan het weer lag. Het was best warm.
pi_154197003
wat een ontzettende pauperwijven
  donderdag 9 juli 2015 @ 14:00:22 #19
172848 chrisr
nom nom nom
pi_154197131
Ze vonden alle aandacht zo erg dat ze nog maar eens hun verhaal gedaan hebben bij RTV N-H. Dan zoek je het natuurlijk ook wel een beetje op.
pi_154197220
Is aflevering 4 al in de maak?
Woord.
pi_154197273
Kut tokkies.
(she/her)
pi_154197343
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:52 schreef kree het volgende:
Het komt ook meer door die bemoeizuchtige omstanders als die meiden zelf.

Volgens mij was er anders weinig aan de hand geweest.
:') ja tuurlijk jonge, die wijven waren al de hele dag bezig
pi_154197610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 14:10 schreef boik het volgende:

[..]

:') ja tuurlijk jonge, die wijven waren al de hele dag bezig
owh?
Do what you love, love what you do!
pi_154197635
Wat is trouwens het verhaal achter die kerel die haar een schop heeft gegeven?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_154197738
Nu een derde filmpje op dumpert, gaat allemaal wel ver nu, triest.
Eerste filmpje ok ze draven te ver door maar wie weet hebben ze een terechte klacht daarnaast de kerel die blijft filmen is ook lekker aan het provoceren.
Tweede filmpje die kerel heeft haar ook een ontzettende trap, schijnt dat hij haar ook nog heeft geslagen daarvoor, dat zij opkomt voor haar vriendin valt alleen maar te prijzen.
Derde filmpje ga ik het niet eens over hebben triest gedoe van degene die dit post en verspreidt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')