abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154191032
Graag zou ik naar Bobbejaanland, Moviepark of Phantasialand gaan. Als ik de trein pak gaat het om een reis van 3 uur heen en 3 uur terug.

Graag zou ik willen weten of er een bus vertrekt met een directe verbinding in Limburg. Het gaat dan om een uur tot anderhalf uur heen etc.
pi_154191064
Een directe bus is er zeer zeker niet.
pi_154191073
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 06:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Een directe bus is er zeer zeker niet.
Vroeger had je van die opstap punten. Je kon dan met de bus naar het pretpark. Rond een uur of 10 half 11 was je in het pretpark. Echter die van nu zijn alleen maar in het noorden beschikbaar :')
pi_154191087
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 06:45 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Vroeger had je van die opstap punten. Je kon dan met de bus naar het pretpark. Rond een uur of 10 half 11 was je in het pretpark. Echter die van nu zijn alleen maar in het noorden beschikbaar :')
Klopt. De enige busfirma die nog naar een pretpark rijdt is Bootsen. Die rijdt om de zoveel tijd naar Disneyland. Meer keus is er niet meer.
pi_154191090
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 06:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Klopt. De enige busfirma die nog naar een pretpark rijdt is Bootsen. Die rijdt om de zoveel tijd naar Disneyland. Meer keus is er niet meer.
Dat is toch een gemiste kans veel ouders hebben geen auto meer in deze crisistijd als je de trein pakt ben je meestal later in het park :(

Ik zou zo het heft in eigen handen nemen ware het niet dat ik geen busrijbewijs heb en geen touringcar bus

[ Bericht 6% gewijzigd door ManianMan op 09-07-2015 06:59:49 ]
pi_154191101
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 06:52 schreef ManianMan het volgende:
Dat is toch een gemiste kans veel ouders hebben geen auto meer in deze crisistijd als je de trein pakt ben je meestal later in het park :(
Als een gezin last heeft van de crisis, zullen ze ook niet vaak naar een pretpark gaan.
Kennelijk is er geen markt meer voor dergelijke busreizen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154191111
Misschien bij fhf een oproep doen met de vraag of je met iemand mee kan rijden als deze naar 1 van die parken gaan?
pi_154191113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 06:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als een gezin last heeft van de crisis, zullen ze ook niet vaak naar een pretpark gaan.
Kennelijk is er geen markt meer voor dergelijke busreizen.
Ze besparen meestal op een auto of vakantie en pretparken zijn op het moment booming. Ik zie steeds meer lui uit de omgeving naar de pretparken gaan. Echter kom ik daar steeds te laat achter :(
pi_154191125
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:02 schreef Basp1 het volgende:
Misschien bij fhf een oproep doen met de vraag of je met iemand mee kan rijden als deze naar 1 van die parken gaan?
Goede tip zal eens overleg gaan plegen met mijn vriendin.
pi_154191154
Als je een rijbewijs hebt zou je ook een dag een auto of als je met een groepje gaat een busje huren.
pi_154191156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:16 schreef Basp1 het volgende:
Als je een rijbewijs hebt zou je ook een dag een auto of als je met een groepje gaat een busje huren.
Maar ik ben bang dat ik een ongeluk veroorzaak met andersmans auto
pi_154191262
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:17 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Maar ik ben bang dat ik een ongeluk veroorzaak met andersmans auto
dan betaal je bij het huren wat extra verzekeringspremie.
pi_154193388
Wij deden moviepark vroeger met de trein. Maarja, dan spreek je over meer dan tien jaar geleden, was wel gemakkelijk te doen verder.
pi_154197807
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:02 schreef ManianMan het volgende:
Ze besparen meestal op een auto of vakantie en pretparken zijn op het moment booming.
Bron?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154197857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 14:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Bron?
Uit eigen omgeving ;)
pi_154198129
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 06:52 schreef ManianMan het volgende:

Ik ken gezinnen waar op zich het inkomen helemaal niet zo slecht is en ze twee auto's hebben, maar ze de pretparken toch links laten liggen omdat dat met een gezin toch best een aardig bedrag vormt.

Dus ik kan mij zo voorstellen dat een gezin waar niet eens geld is voor een enkele auto al helemaal geen trek heeft om zoveel geld te spenderen voor een dagje pretpark.

De vraag lijkt mij dus beperkt (hetgeen ook weer wordt bevestigd doordat er geen ondernemer is die in het gat duikt).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_154198168
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 14:31 schreef ManianMan het volgende:
Uit eigen omgeving ;)
Geen bron dus.

Feit blijft dat er kennelijk geen markt is voor dergelijke busreizen, anders waren ze er wel geweest.
  FOK!fotograaf donderdag 9 juli 2015 @ 19:12:57 #18
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_154203481
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 14:44 schreef DS4 het volgende:
Ik ken gezinnen waar op zich het inkomen helemaal niet zo slecht is en ze twee auto's hebben, maar ze de pretparken toch links laten liggen omdat dat met een gezin toch best een aardig bedrag vormt.
Het ligt er ook maar net aan wat je doet. Als je naar een pretpark als Disney gaat en dan ook nog volledig al je eten daar gaat kopen, kan een dagje zomaar 50 tot 100 euro duurder worden voor een gezin. Een zak friet a 5 euro, colatje a 5 euro, hamburger, etc. Tikt lekker aan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_154204732
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 07:02 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ze besparen meestal op een auto of vakantie en pretparken zijn op het moment booming. Ik zie steeds meer lui uit de omgeving naar de pretparken gaan. Echter kom ik daar steeds te laat achter :(
De auto verkopen omdat je geen geld hebt en dan wel naar pretparken? Lijkt me de omgekeerde wereld. Auto is gewoon praktisch, pretparkbezoeken niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154204834
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De auto verkopen omdat je geen geld hebt en dan wel naar pretparken? Lijkt me de omgekeerde wereld. Auto is gewoon praktisch, pretparkbezoeken niet.
"Laten we de auto verkopen, zodat we vaker naar pretparken kunnen!"
Seems legit.
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:24:41 #21
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_154205129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:12 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Het ligt er ook maar net aan wat je doet. Als je naar een pretpark als Disney gaat en dan ook nog volledig al je eten daar gaat kopen, kan een dagje zomaar 50 tot 100 euro duurder worden voor een gezin. Een zak friet a 5 euro, colatje a 5 euro, hamburger, etc. Tikt lekker aan.
Sowieso knap als je daar durft te eten. Man man, wat een treurnis daar qua eten....
pi_154209608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:12 schreef Pizza_Boom het volgende:

Efteling kost ook makkelijk 50 euro pp of meer. Voor een gezin ben je dan 200 euro kwijt en dat is voor veel mensen gewoon een bedrag wat ze niet gedachtenloos uitgeven.
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:15:36 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154209878
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Efteling kost ook makkelijk 50 euro pp of meer. Voor een gezin ben je dan 200 euro kwijt en dat is voor veel mensen gewoon een bedrag wat ze niet gedachtenloos uitgeven.
Als ik de auto al moest verkopen zou ik dat iig zeker niet doen.
En van de Airmiles naar de Efteling gaan zit er ook al niet meer in als je niet meer tankt (bij Shell) en geen boodschappen meer bij AH haalt (dat doe je neem ik aan ook niet meer als je de auto al moet verkopen omdat je crisis hebt).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!fotograaf donderdag 9 juli 2015 @ 23:39:36 #24
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_154210718
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb het over eten wat er nog even bij komt.
quote:
13s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:24 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Sowieso knap als je daar durft te eten. Man man, wat een treurnis daar qua eten....
Moviepark is an sich wel redelijk. Porties mogen wat groter, maar verder gaat het.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_154210837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 23:39 schreef Pizza_Boom het volgende:

Ik heb het over eten wat er nog even bij komt.

Bij die 50 euro zit ook een drankje en een hapje. Beperkt dan wel, maar ik ging ook even uit van niet te gek doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')