Vroeger had je van die opstap punten. Je kon dan met de bus naar het pretpark. Rond een uur of 10 half 11 was je in het pretpark. Echter die van nu zijn alleen maar in het noorden beschikbaarquote:Op donderdag 9 juli 2015 06:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Een directe bus is er zeer zeker niet.
Klopt. De enige busfirma die nog naar een pretpark rijdt is Bootsen. Die rijdt om de zoveel tijd naar Disneyland. Meer keus is er niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vroeger had je van die opstap punten. Je kon dan met de bus naar het pretpark. Rond een uur of 10 half 11 was je in het pretpark. Echter die van nu zijn alleen maar in het noorden beschikbaar
Dat is toch een gemiste kans veel ouders hebben geen auto meer in deze crisistijd als je de trein pakt ben je meestal later in het parkquote:Op donderdag 9 juli 2015 06:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt. De enige busfirma die nog naar een pretpark rijdt is Bootsen. Die rijdt om de zoveel tijd naar Disneyland. Meer keus is er niet meer.
Als een gezin last heeft van de crisis, zullen ze ook niet vaak naar een pretpark gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:52 schreef ManianMan het volgende:
Dat is toch een gemiste kans veel ouders hebben geen auto meer in deze crisistijd als je de trein pakt ben je meestal later in het park
Ze besparen meestal op een auto of vakantie en pretparken zijn op het moment booming. Ik zie steeds meer lui uit de omgeving naar de pretparken gaan. Echter kom ik daar steeds te laat achterquote:Op donderdag 9 juli 2015 06:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als een gezin last heeft van de crisis, zullen ze ook niet vaak naar een pretpark gaan.
Kennelijk is er geen markt meer voor dergelijke busreizen.
Goede tip zal eens overleg gaan plegen met mijn vriendin.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:02 schreef Basp1 het volgende:
Misschien bij fhf een oproep doen met de vraag of je met iemand mee kan rijden als deze naar 1 van die parken gaan?
Maar ik ben bang dat ik een ongeluk veroorzaak met andersmans autoquote:Op donderdag 9 juli 2015 07:16 schreef Basp1 het volgende:
Als je een rijbewijs hebt zou je ook een dag een auto of als je met een groepje gaat een busje huren.
dan betaal je bij het huren wat extra verzekeringspremie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat ik een ongeluk veroorzaak met andersmans auto
Bron?quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:02 schreef ManianMan het volgende:
Ze besparen meestal op een auto of vakantie en pretparken zijn op het moment booming.
Ik ken gezinnen waar op zich het inkomen helemaal niet zo slecht is en ze twee auto's hebben, maar ze de pretparken toch links laten liggen omdat dat met een gezin toch best een aardig bedrag vormt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 06:52 schreef ManianMan het volgende:
Dat is toch een gemiste kans veel ouders hebben geen auto meer in deze crisistijd als je de trein pakt ben je meestal later in het park
Geen bron dus.quote:
Het ligt er ook maar net aan wat je doet. Als je naar een pretpark als Disney gaat en dan ook nog volledig al je eten daar gaat kopen, kan een dagje zomaar 50 tot 100 euro duurder worden voor een gezin. Een zak friet a 5 euro, colatje a 5 euro, hamburger, etc. Tikt lekker aan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:44 schreef DS4 het volgende:
Ik ken gezinnen waar op zich het inkomen helemaal niet zo slecht is en ze twee auto's hebben, maar ze de pretparken toch links laten liggen omdat dat met een gezin toch best een aardig bedrag vormt.
De auto verkopen omdat je geen geld hebt en dan wel naar pretparken? Lijkt me de omgekeerde wereld. Auto is gewoon praktisch, pretparkbezoeken niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze besparen meestal op een auto of vakantie en pretparken zijn op het moment booming. Ik zie steeds meer lui uit de omgeving naar de pretparken gaan. Echter kom ik daar steeds te laat achter
"Laten we de auto verkopen, zodat we vaker naar pretparken kunnen!"quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De auto verkopen omdat je geen geld hebt en dan wel naar pretparken? Lijkt me de omgekeerde wereld. Auto is gewoon praktisch, pretparkbezoeken niet.
Sowieso knap als je daar durft te eten. Man man, wat een treurnis daar qua eten....quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan wat je doet. Als je naar een pretpark als Disney gaat en dan ook nog volledig al je eten daar gaat kopen, kan een dagje zomaar 50 tot 100 euro duurder worden voor een gezin. Een zak friet a 5 euro, colatje a 5 euro, hamburger, etc. Tikt lekker aan.
Efteling kost ook makkelijk 50 euro pp of meer. Voor een gezin ben je dan 200 euro kwijt en dat is voor veel mensen gewoon een bedrag wat ze niet gedachtenloos uitgeven.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Het ligt er ook maar net aan wat je doet. Als je naar een pretpark als Disney gaat en dan ook nog volledig al je eten daar gaat kopen, kan een dagje zomaar 50 tot 100 euro duurder worden voor een gezin. Een zak friet a 5 euro, colatje a 5 euro, hamburger, etc. Tikt lekker aan.
Als ik de auto al moest verkopen zou ik dat iig zeker niet doen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Efteling kost ook makkelijk 50 euro pp of meer. Voor een gezin ben je dan 200 euro kwijt en dat is voor veel mensen gewoon een bedrag wat ze niet gedachtenloos uitgeven.
Ik heb het over eten wat er nog even bij komt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Efteling kost ook makkelijk 50 euro pp of meer. Voor een gezin ben je dan 200 euro kwijt en dat is voor veel mensen gewoon een bedrag wat ze niet gedachtenloos uitgeven.
Moviepark is an sich wel redelijk. Porties mogen wat groter, maar verder gaat het.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:24 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Sowieso knap als je daar durft te eten. Man man, wat een treurnis daar qua eten....
Bij die 50 euro zit ook een drankje en een hapje. Beperkt dan wel, maar ik ging ook even uit van niet te gek doen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik heb het over eten wat er nog even bij komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |