Lijkt wel hè? Is het nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:07 schreef Dingflofbips het volgende:
Is dat inclusief het pakje sos rechtsonder?
T hele setje is te koop voor 187 op drankgigant. 150 is een mooi bod dusquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Pffff... Komop he! Doe 'ns origineel én serieus!
Heb je zelf ook interesse?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
T hele setje is te koop voor 187 op drankgigant. 150 is een mooi bod dus
quote:1a. Wat mag je niet aanbieden of vragen in V&A?
• Wettelijk verboden goederen
• Wapens, drugs, medicijnen, alcohol of rookwaren in welke vorm dan ook
Wow wat een behulpzame types allemaal hier zeg! Met van alles komen, behalve interesse. Haha. De twee mods complimenteerden me nog met de mooie prijs, dus ik weet niet of dit een probleem vormt? Waarom zou er geen flesje whisky verkocht mogen worden? Er wordt toch vast ook wel eens een mooie fles wijn verkocht?quote:
214quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
T hele setje is te koop voor 187 op drankgigant. 150 is een mooi bod dus
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:21 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Lijkt wel hè? Is het nietIs een gekreukeld hoekje van een bonnetje.
Dat zijn geen V&A mods dus dat is het verschil. Helaas voor jou heeft hij wel gelijk en mag drank niet worden verkocht in V&A omdat je niet weet aan wie het wordt verkocht, voor hetzelfde geld is het een 14 jarig ventje en dat risico willen we niet lopen. Vandaar dus toch een slotje hierop.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:36 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Wow wat een behulpzame types allemaal hier zeg! Met van alles komen, behalve interesse. Haha. De twee mods complimenteerden me nog met de mooie prijs, dus ik weet niet of dit een probleem vormt? Waarom zou er geen flesje whisky verkocht mogen worden? Er wordt toch vast ook wel eens een mooie fles wijn verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |