Ik heb met Hallmark gebeld en een update van de stavast gegeven; Ik zie nog geen nieuw topic; daarom trap ik zelf af.
Gisteren werd ik plotseling ernstig ziekten ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Het ziekenhuis zou mij naar normaal gesproken in de avond naar huis hebben gestuurd, maar dat vond het ziekenhuis gezien de thuissituatie niet verantwoord.
Deze middag ben ik uit het ziekenhuis ontslagen. Het slot van de voordeur is vervangen; ik ben nu dakloos en kan nergens terecht. Ik heb 150 euro eigen bijdrage betaald voor een advocaat en als ik pech heb moet ik toch het volledige tarief betalen.
Wijsheid van de advocaat: er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. De verhuurder heeft mogelijk grote schulden en als de verhuurder onder deze omstandigheden niet kan of wil betalen, dan heb ik een probleem. De deur openbreken is daarom ook niet verstandig en ook juridisch discutabel, omdat het de voordeur betreft. De rechter zal oordelen dat ik op mijn leeftijd toch al zou gaan verhuizen. Een verhuiskostenvergoeding zit er daarom niet in.
Tot zover de update, want ik moet gaan. Ik kan niet bij de buren blijven: ik sta nu op straat en ben dakloos. Iemand een slaapplaats in de buurt van Capelle?