Hij werkt alleen als je Vodafone hebt. Als je slecht bereik hebt meldt je deze femtocel aan in je 'Mijn Vodafone'. Daarna plug je deze in je wandcontactdoos en de ethernetkabel in je router. Je hebt nu een 3g 'zendmast' in je huis welke via je internetverbinding communiceert met Vodafone.quote:
wat een kansloos dingquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Hij werkt alleen als je Vodafone hebt. Als je slecht bereik hebt meldt je deze femtocel aan in je 'Mijn Vodafone'. Daarna plug je deze in je wandcontactdoos en de ethernetkabel in je router. Je hebt nu een 3g 'zendmast' in je huis welke via je internetverbinding communiceert met Vodafone.
omdat je over wifi niet 3g kan bellen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ennnn waaarom zou ik niet gewoon gebruik maken van wifi.. ?
Als je niet begrijpt wat iets doet, is dat iets dan kansloos? Of ben jij dat dan?quote:
ah je hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:59 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt wat iets doet, is dat iets dan kansloos? Of ben jij dat dan?
Simpel gezegd: als je slecht bereik hebt en telefoontjes mist, verhelpt dit ding dat.
Dus zoals een wifi versterker, maar dan voor bellen en sms-en.
Je hebt ook geen 3g nodig om te bellenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:33 schreef Geckoo het volgende:
[..]
omdat je over wifi niet 3g kan bellen...
Het beestje is van september 2014. De prijs is exclusief verzenden, dus ja, deze kan eventueel verzonden wordenquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:52 schreef Herda het volgende:
Oeh deze vind ik interessant
Bij de prijs staat excl. bedoel je er mee dat je ook verstuurt of alleen ophalen?
Hoe oud is het beestje eigenlijk?
Dat isse mooi, 30 incl. verzenden danquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:13 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Het beestje is van september 2014. De prijs is exclusief verzenden, dus ja, deze kan eventueel verzonden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |