Even kijken of het morgen nog zo is, en anders via die reishistorie of helpdesk even laten corrigerenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:24 schreef Meesternadim het volgende:
Ik ben vandaag om 7:30 uur op Gouda station ingecheckt en om 8:00 op Rotterdam Centraal uitgecheckt. Normaal gesproken kost mijn reis ¤3,90.
Echter tijdens het uitchecken zag ik op het scherm dat er ¤10 euro was afgeschreven.
Ik heb vervolgens gekeken op mijn ns reis historie en zag dit:
00:00 Rotterdam Centraal
08:12 Rotterdam Centraal
NS Altijd Voordeel
¤ 10,00
00:00 Rotterdam Centraal moet eigenlijk 07:30 Gouda zijn.
Wat er mis gegaan is? Geen idee!
Er bestaat een kleine kans dat ik op Gouda vergeten ben om in te checken, maar is dit dan wat er gebeurt?
Ik ga er eigenlijk van uit dat je dan gewoon en melding krijgt dat je nog niet ingecheckt hebt oid.
Wat denken jullie dat er misgegaan kan zijn? Ik heb al contact opgenomen met ns en zij zeggen dat ik na 24 uur opnieuw moet controleren en als het nog steeds zo is terugbellen.
Gisteren ook de trein genomen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:24 schreef Meesternadim het volgende:
Ik ben vandaag om 7:30 uur op Gouda station ingecheckt en om 8:00 op Rotterdam Centraal uitgecheckt. Normaal gesproken kost mijn reis ¤3,90.
Echter tijdens het uitchecken zag ik op het scherm dat er ¤10 euro was afgeschreven.
Ik heb vervolgens gekeken op mijn ns reis historie en zag dit:
00:00 Rotterdam Centraal
08:12 Rotterdam Centraal
NS Altijd Voordeel
¤ 10,00
00:00 Rotterdam Centraal moet eigenlijk 07:30 Gouda zijn.
Wat er mis gegaan is? Geen idee!
Er bestaat een kleine kans dat ik op Gouda vergeten ben om in te checken, maar is dit dan wat er gebeurt?
Ik ga er eigenlijk van uit dat je dan gewoon en melding krijgt dat je nog niet ingecheckt hebt oid.
Wat denken jullie dat er misgegaan kan zijn? Ik heb al contact opgenomen met ns en zij zeggen dat ik na 24 uur opnieuw moet controleren en als het nog steeds zo is terugbellen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Even kijken of het morgen nog zo is, en anders via die reishistorie of helpdesk even laten corrigeren
Hoe moet die paal dat weten dan? Er is geen verschil tussen inchecken en uitchecken. Je kunt niet uitchecken als je niet ingecheckt bent, want dan check je gewoon in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:24 schreef Meesternadim het volgende:
Nee. Als je poortjes hebt dan is er een incheckkant en een uitcheckkant; als er enkel zo'n paal staat dan klopt het wat je zegt maar bij poortjes niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:35 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoe moet die paal dat weten dan? Er is geen verschil tussen inchecken en uitchecken. Je kunt niet uitchecken als je niet ingecheckt bent, want dan check je gewoon in.
Of even via de NS chat, kost je 3 minuten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:48 schreef Sigaartje het volgende:
Er is een restitutieformulier voor. Die moet je invullen, dan komt het helemaal goed.
Zou je dan het uitchecken bij Gouda niet moeten zien?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:13 schreef Geerd het volgende:
Heb je op Gouda ook daadwerkelijk gezien dat die inchecken aangaf? Of ga je daarvan uit?
Ik denk eerder Gouda uitgecheckt en Rotterdam gewoon weer hebt ingechekt.
Daarom zegt Tie ook 10 euro
Hoe kon TS dan uitchecken op Gouda, zonder eerst ingecheckt te zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:53 schreef Geerd het volgende:
Instap tarief is 10 euro ts wou uitschenken in Rotterdam maar is al uit gecheckt op Gouda, dus 10 euro om alsnog Door de poortjes te kunnen.
Of met een rijbewijs id kaart erachter?quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:10 schreef k_man het volgende:
Kennelijk heb je in Gouda niet (of niet goed*) ingecheckt. Op Rotterdam wordt dan geregistreerd dat je wel uitcheckt, terwijl je nergens bent ingecheckt. Dan wordt er een correctietarief toegepast.
* Ik ken station Gouda niet, maar zou het kunnen dat je per ongeluk ingecheckt hebt bij een andere vervoerder?
Hij zegt ook dat die misschien vergeten is in te checken.quote:Op donderdag 9 juli 2015 01:10 schreef k_man het volgende:
Kennelijk heb je in Gouda niet (of niet goed*) ingecheckt. Op Rotterdam wordt dan geregistreerd dat je wel uitcheckt, terwijl je nergens bent ingecheckt. Dan wordt er een correctietarief toegepast.
* Ik ken station Gouda niet, maar zou het kunnen dat je per ongeluk ingecheckt hebt bij een andere vervoerder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |