Gewoon de hoop opgeven en dan komt ie vanzelf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb die gjalla dan ook met een 3d printer uitgeprint en mijzelf daar anaal mee vermaakt. Glijd goed ja of is dat te veel informatie.
Ik heb hem alquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef Koenani het volgende:
[..]
Gewoon de hoop opgeven en dan komt ie vanzelf.
Gebeurde bij mij ook namelijk
Ah nice,quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb hem al2 weken geleden en ik snap nu waarom iedereen dat ding echt zo graag wil hebben. Die is echt overpowered.
Dat doe ik dus niet. Gebruik erg weinig ammo packs. Meestal alleen bij baasjes als ik al 7 rockets heb verzameld. Dan gaan er meteen 14 op.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:25 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ah nice,
en hij is inderdaad echt superchill.
Enige nadeel is, is dat mijn heavy ammo syths snel opgaan omdat ze iedere 5 minuten gebruikt worden
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 8 juli 2015 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb hem al2 weken geleden en ik snap nu waarom iedereen dat ding echt zo graag wil hebben. Die is echt overpowered.
Queenbreakers bow is beter en heeft veel meer ammo lolquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef vault_tec het volgende:
Gjally maakt je lui. P&t deze nightfall > gjally
Nooit. Ik kill nog altijd meer met andere wapens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef vault_tec het volgende:
Gek he, met arc burn..quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef vault_tec het volgende:
Taniks niet skolasquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:20 schreef Koenani het volgende:
[..]
Gek he, met arc burn..
Skolas is al dood bij de eerste tunnel na de tank
Oh ja kloptquote:
Ik doe er wel mijn best voor dacht ik!quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:08 schreef HetAntwoord het volgende:
Al weer server onderhoud? Gelukkig maar 8 uur deze keer.![]()
Wordt trouwens de hoogste tijd dat jij zelf nu eens die Gjallardinges krijgt, Baas!
Zag mensen nog steeds gjally eisen en gebruiken ipv Arc sniperquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:20 schreef Koenani het volgende:
[..]
Gek he, met arc burn..
Skolas is al dood bij de eerste tunnel na de tank
Af en toe kijk ik eens op destinylfg naar wat mensen eisen, is af en toe echt hilarischquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zag mensen nog steeds gjally eisen en gebruiken ipv Arc sniper
Hoezo nog een titan? Doe dan een vrouwelijk huntertje. Die kreunen ook zo fijn als ze een paar tikken krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:40 schreef wiebel535 het volgende:
OMFG!!! Ik ben zover. .... toch maar met t 3e karakter begonnen. Nog n titan, nu n vrouwtje;)
Dat duurt veel te lang. Dat spel kost me al genoeg tijd... tussendoor als ik ff niks te doen heb lekker mn titaaninnetje naar 20 knallen. En dan hop hop, direct naar 34.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:03 schreef VelitoX het volgende:
idd, maak gewoon de class die je nog niet hebt.... maakt de game een stuk gevarieerder
Whahaquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:57 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hoezo nog een titan? Doe dan een vrouwelijk huntertje. Die kreunen ook zo fijn als ze een paar tikken krijgen.
Precies, voorheen alle drie de classes gehad, toen de Warlock verwijderd als level 32 (max level destijds), en een tweede Titan gemaaktquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:20 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Dat duurt veel te lang. Dat spel kost me al genoeg tijd... tussendoor als ik ff niks te doen heb lekker mn titaaninnetje naar 20 knallen. En dan hop hop, direct naar 34.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |