Ow toe maar, dus het is klaar tussen ons merk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijt aan jou of wat jij vindt
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Had ik wel met Che, maar tis over.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
Al die haat tussen die drie. Volgens mij hebben ze buiten fok gewoon superhete triootjes.
Ik ken geen haat alleen liefdequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
Al die haat tussen die drie. Volgens mij hebben ze buiten fok gewoon superhete triootjes.
Neuh, heb deze keer veel last van PMS Ben niet zo lief.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe de billenshake.
[ afbeelding ]
Ja maar ik voel dat aan bij jou. Zo ben ik ook, alleen ik uit het minder dan jij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh, heb deze keer veel last van PMS Ben niet zo lief.
Ik ga denk slapen want dit is wel erg zo.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:42 schreef Crip het volgende:
Ga ergens anders elkaar neuken met jullie shin chan gifjes
Heb t een tijd niet gehad, wel kut dat het blijkbaar niet helemaal weg is, ah well. Shit happens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar ik voel dat aan bij jou. Zo ben ik ook, alleen ik uit het minder dan jij.
Eat some chocolate gurl
Wiequote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef Crip het volgende:
Kun je geen mensen blokken op FOK! zodat je berichten niet meer ziet
Polen meldpunt is effectieverquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef Crip het volgende:
Kun je geen mensen blokken op FOK! zodat je berichten niet meer ziet
Ach joh, tis je vergeven. Bloedende kut is een bitch. Ik hb nu heletijd steken ook annoyingquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb t een tijd niet gehad, wel kut dat het blijkbaar niet helemaal weg is, ah well. Shit happens.
Ik werd vannacht wakker door de pijn Kreunend en al.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ach joh, tis je vergeven. Bloedende kut is een bitch. Ik hb nu heletijd steken ook annoying
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |