SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Dankuquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:06 schreef Toefjes het volgende:
ZwevendToetsenboord, proficiat met je eerste Lapo en TT.
Nou, dan is het nu een stuk beter afgelopenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:07 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Danku![]()
Ik bedenk me net dat dit niet mijn eerste LAPO was, ik heb ooit de nummering verkloot tijdens dmijn echte eerste lapo
Ik heb geen idee, we zijn hier eigenlijk alleen met Ultimate Team bezig. 6e Met Dordrecht is wel knap trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:54 schreef hont12 het volgende:
Weet iemand of er een overzicht is welke positie je moet behalen om met je club te kwalificeren voor CL of EL?
Ik sta zesde met FC Dordt in mijn carriere en ik doe niet meer mee met de beker, geen idee of ik met de EL kan mee doen. Staat nergens aangegeven.
Op amateur valt dat wel meequote:Op woensdag 8 juli 2015 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we zijn hier eigenlijk alleen met Ultimate Team bezig. 6e Met Dordrecht is wel knap trouwens.
De eerste Fifa's was dat nog heel normaal, je favoriete ploeg kiezen en dan de competitie spelen. Je zou er toch niet meer aan moeten denken, 34 wedstrijden tegen de computer.quote:
Toefert, ik wil nog even beroep op je expertise doen, zoals in vorig topic gezegd: Ronaldo 95 of Messi 96. Ik vraag dit aangezien je ervaring met Messi hebtquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste Fifa's was dat nog heel normaal, je favoriete ploeg kiezen en dan de competitie spelen. Je zou er toch niet meer aan moeten denken, 34 wedstrijden tegen de computer.
Ik had toch geantwoord?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toefert, ik wil nog even beroep op je expertise doen, zoals in vorig topic gezegd: Ronaldo 95 of Messi 96. Ik vraag dit aangezien je ervaring met Messi hebt
Ja dit is de enige FIFA 15 topic die ik kan vindenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we zijn hier eigenlijk alleen met Ultimate Team bezig. 6e Met Dordrecht is wel knap trouwens.
Misschien komt er nog iemand langs die je vraag wel kan beantwoorden. Maar, het lijkt me logisch dat je buiten de top 3 CL wel kan vergeten, en op nummer 6 waarschijnlijk de play-offs in moet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:51 schreef hont12 het volgende:
[..]
Ja dit is de enige FIFA 15 topic die ik kan vindenvandaar
Owja had je antwoord niet gezien. Ok wellicht een switch maken, ff over nadenken. Ronaldo is namelijk wel sterker.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had toch geantwoord?Messi is fenomenaal
En hij kleedt zich graag in het roze en laat in de rust zijn haar doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Owja had je antwoord niet gezien. Ok wellicht een switch maken, ff over nadenken. Ronaldo is namelijk wel sterker.
Zo lang je haar maar goed zit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En hij kleedt zich graag in het roze en laat in de rust zijn haar doen.
De laatste strip die ik gelezen heb was Rob van de Rovers. Toen bijna het hele elftal omkwam bij een busramp ben ik uit protest gestopt met het kopen van die stripboeken. We zijn inmiddels al een paar decennia verder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:13 schreef TBakkert het volgende:
Enorm offtopic, maar mensen hier die The Walking Dead strips lezen?
Echt een geweldig deel vandaag uitgekomen.
Eerlijk is eerlijk, eigenlijk lees ik altijd de Donald Duck bij de tandarts. Die laatste 5 a 10 minuten voor je weet dat je de martelkamer in moet. Geen prettige associatie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:17 schreef over_hedge het volgende:
De laatste strip die ik gelezen heb was de donald duck toen ik 12 was oid.
Toen de +6 all attr kaarten nog 400 coins warenquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb Robben, hij speelt wel fijn trouwens..
Wat een koning iddquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen de +6 all attr kaarten nog 400 coins warenKaartje er op knallen en je had een TOTY Robben, niet tegen te houden die kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |