Die heeft duidelijk in beeld van fiets gewisseld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Quintana ook in de mongolenwaaier volgens de tracker
Nu nog steeds (Syrië)quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, daar zaten stellingen boven. De tegenstander groef tunnels eronder en blies explosieven daarin op. Het hele zwikkie strotte dan in.
Gebeurde wel vaker, bekende tactiek in die tijd.
Die Fransen kunnen ook niks goed doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:33 schreef ledlamp het volgende:
godverdomme wind is gaan zakken. wat een saaie kut etappe
Zoiets verwacht ik eerder op nu.nl ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:36 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/tour/artike(...)egen-in-de-tour.html
Ettix
De fiets van Thomas de Gendt rijdt 3 seconde achter die van Bouhanni, spannend.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Quintana ook in de mongolenwaaier volgens de tracker
Tegenwoordig ook in Syrië. Zo is het carlton hotel in aleppo opgeblazen 2 jaar terug.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, daar zaten stellingen boven. De tegenstander groef tunnels eronder en blies explosieven daarin op. Het hele zwikkie strotte dan in.
Gebeurde wel vaker, bekende tactiek in die tijd.
#TeamHosteOpperkleurderquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Massasprintje dus. Dit gaat Cavendish gewoon winnen. Lees je mee opperkleurder.
Nope.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:37 schreef ForzaMilan het volgende:
eerst zeiken als ik over dione praat en als ik het er niet over heb ga je er zelf over zitten zeuren. T is nooit goed he?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is geen kutetappe, dioon is niet in beeld
Heeft niemand zin in.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:37 schreef Fretwork het volgende:
Zijn er nog mensen die proberen te demarreren of is dat niet mogelijk?
Ja, ik viel bijna op de grond van het lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Wacht maar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik viel bijna op de grond van het lachen.
Dacht men dat gisteren niet ook, dat het een massasprint werd?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand is hier ongesteld...quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
eerst zeiken als ik over dione praat en als ik het er niet over heb ga je er zelf ovet zitten zeuren. T is nooit goed he?
Niets, ik zou het mooi vinden mocht Sam Bennett hier winnenquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als Cavendish niet wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |