abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154172730
Hi Allemaal,

Ik heb een huisje op het oog, nu duurde het bij de eerste bezichtiging anderhalve week van datum van bellen tot eerste gelegenheid van bezichtiging van de makelaar. Eenmaal aangekomen had de makelaar zeer beperkt de tijd.

Omdat ik hierom graag nog een bezichtiging wil doen, gisteren weer gebeld, dit keer duurt het 2 weken tot de makelaar eens tijd heeft.

De woning staat leeg, dus bezichtiging is voor de verkoper altijd mogelijk lijkt het.

Nu zit ik er zelf aan te denken om om de zaken te bespoedigen maar gewoon een briefje in de bus te doen en met bovenstaande situatie. Ik zou er zelf namelijk niet blij mee zijn als een makelaar zo weinig tijd neemt/heeft om mogelijk geïnteresseerde de woning te laten bezichtigen.

Wat vinden jullie van bovenstaande situatie?
-
pi_154172883
Ken het gevoel, echt irritant als ze geen tijd hebben of nog erger niet op komen dagen

Je zou kunnen kijken of de eigenaars van het huis te bereiken zijn.
pi_154172956
Het huis staat leeg dus welke bewoner gaat dat lezen?
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:58:01 #4
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_154172986
Huis staat leeg, dus kans is groot dat de makelaar je briefje aantreft in plaats van de verkoper.
Als je er al wat mee wilt, dan zit er niks anders op dan bij de makelaar zelf te klagen. Tenzij je via een andere weg contact kunt leggen met de verkoper.
pi_154173863
Wellicht de buren vragen of zij nog contactgegevens hebben van de vorige bewoners? Kun je direct contact leggen en de situatie uitleggen :)
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_154175247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:58 schreef Barrah het volgende:
Huis staat leeg, dus kans is groot dat de makelaar je briefje aantreft in plaats van de verkoper.
En dan heb je gezeik :P

Ff buren vragen inderdaad.
Laat die handjes wapperen!
pi_154175997
Thanks voor de tip! Gaan we regelen :)
-
pi_154259069
Nu nog steeds zo druk bij makelaars? Dacht dat het na 1 juli wel minder zou worden!
  maandag 13 juli 2015 @ 15:57:27 #9
111571 klaarover
klaar? over!
pi_154301231
Goed idee om direct contact te leggen met de verkopende partij.
Maak ook maar duidelijk dat hun makelaar niet hardloopt om de hut verkocht te krijgen.

Sommige makelaars zijn zo laks - ze weten dat een huis zichzelf verkoopt.
pi_154307354
Ik snap ook niet dat huizenverkopers voor makelaars betalen. Ik heb zoveel slechte makelaars gezien toen ik een huis zocht.

Ik zou vooral rustig blijven en niet laten merken dat je haast hebt.

De enige keer dat ik rechtstreeks contact heb gehad was toen de makelaar 10 minuten voor bezichtiging afzei. Ik had toen een verlofdag opgenomen en anderhalf uur gereden. Woning staat nog te koop terwijl ik al een jaar lekker in een ander huis zit. Ik heb het verder nog geprobeerd met een veilinghuis. Helaas (achteraf vooral voor de verkoper) is dat niet gelukt.

[ Bericht 48% gewijzigd door Agronoom2 op 13-07-2015 19:20:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')