Oke je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is over een hele KM gemiddeld. Bij Greipel zijn topsnelheid. Is geen goede vergelijking dus.
Ze moeten het ergens over hebben. Ik vermaak me er wel mee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:31 schreef Thomas B. het volgende:
Jeetje, het gehalte geschiedenisles ligt wel erg hoog vandaag.
Sastre, Indurainquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Uitzonderingen wat mij betreft.
Ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ze moeten het ergens over hebben. Ik vermaak me er wel mee.
Ducrot is beter voorbereid dan ik had gedacht. Als ze zich nou ook zo over de koers zouden inlezen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:31 schreef Thomas B. het volgende:
Jeetje, het gehalte geschiedenisles ligt wel erg hoog vandaag.
Niet zo sneu doen. De hele etappe staat in het teken van herdenking van de dodenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef Rpol het volgende:
zit ik gvd naar een wielerwedstrijd te kijken of zit ik een klaslokaal naar een geschiedenislesje volgens de visie van D&D te luisteren?
Elk jaar dezelfde verhaaltjes.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:32 schreef Szura het volgende:
Ik weet niet of ik al die verhalen van Maarten en Herbie wel moet geloven
Wat valt er nou weer te analyseren tot nu toequote:Op woensdag 8 juli 2015 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een diepgaande analyse over deze etappe moet geven, kan je net zo goed het commentaar uit laten.
Jij hebt Topshow gelezen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Boskamp zou ook een goede analyse kunnen geven over Duitsers en oorlogen.
Zet je het geluid toch uitquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot en met 2018 gaan we nog het geneuzel over Eerste Wereldoorlog moeten aanhoren
Dan heb ik al die verhalen toch zeker 14-18 keer gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tot en met 2018 gaan we nog het geneuzel over Eerste Wereldoorlog moeten aanhoren
Wat een geneuzel ja, 60 duizend man in een paar uur dood. Schandalig dat ze dat herdenkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |