Naast Froome rijden en "Psssjttt' zeggen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom roept er niemand
CREVAISON!!!!
Average speed 39,2quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:00 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb de indruk dat ze niet heel erg hard rijden (ook wel logisch met deze wind). En ze liggen ook al tien minuten achter op het langzaamste schema.
Ik zou vrijwillig naast Froome rijden en dan spijkers strooienquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Naast Froome rijden en "Psssjttt' zeggen.
Die klote Giro?quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoop zo dat Contador nog ergens kracht kan vinden. Altijd maar zo nodig die klote Giro pakken. -.-
Kun je beter voor 'm gaan rijden als je dat doet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou vrijwillig naast Froome rijden en dan spijkers strooien
Ik wil hem gewoon zien shinen in de tour, vandaar klote Giro.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die klote Giro?
Het was dit jaar anders een hele toffe Giro.
Giro >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Tourquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoop zo dat Contador nog ergens kracht kan vinden. Altijd maar zo nodig die klote Giro pakken. -.-
De slotetappe duurt nog ruim 3 week.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:02 schreef franklop het volgende:
Kan ik straks weer slot etappe zien. Mooi zo
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:04 schreef Fretwork het volgende:
Is die Fransman, Voeckler ook gevallen? Kijkt echt heel moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |