Volgens mij alleen materiaalpech en niet gevallenquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schakel net in. Mollema gevallen, maar niets ernstigs. Nog andere belangrijke events?
Ketting lag eraf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Volgens mij alleen materiaalpech en niet gevallen
Klein valletjequote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Volgens mij alleen materiaalpech en niet gevallen
Beetje verlegen misschien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom kan die Mollema trouwens nooit normaal praten tegen de camera? Altijd die ogen half dicht, naar beneden kijken, met z'n hand door het gezicht en alles.
Ik vind het wel mooi, gewoon volledig zichzelfquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom kan die Mollema trouwens nooit normaal praten tegen de camera? Altijd die ogen half dicht, naar beneden kijken, met z'n hand door het gezicht en alles.
Hij doet toch ook een beetje normaal.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na al die jaren moet je toch wel een beetje normaal kunnen doen.
Na al die jaren zit hij ook nog steeds als een gehandicapte op zijn fiets. Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Na al die jaren moet je toch wel een beetje normaal kunnen doen.
net te weinig.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:45 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hij doet toch ook een beetje normaal.
Haha wowquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na al die jaren zit hij ook nog steeds als een gehandicapte op zijn fiets. Blijkbaar niet dus.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, gewoon volledig zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |