Vertel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik erger me aan alles wat enigszins verbonden is aan Team Sky
Is Miguel zijn concurrent?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn all-time favoriet.(voorlopig nog)
Ik ken mijn pappenheimers.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn all-time favoriet.(voorlopig nog)
Joh, daar ben je op dat moment ook helemaal niet mee bezig.quote:
Nee ze moeten nog even snel een zwart pak aantrekken, snel daarna weer omkleden en weer verder?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef tralalala het volgende:
In je strakke wielrenpakje een begraafplaats bezoeken.
Jammer, ik vond het wel interessant aangezien dit de eerste keer is dat ik je in een wielrentopic zie.quote:
Word vrienden met Syntix.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik erger me aan alles wat enigszins verbonden is aan Team Sky
Miguel maakt reuze sprongen op de lijst, maar ook Nairito, Sergi, Soler en Duarte doen het niet slecht.quote:
Jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee ze moeten nog even snel een zwart pak aantrekken, snel daarna weer omkleden en weer verder?
Hoe hoog was de importheffing?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk nu naar een Koreaanse televisie.
Onzeker Colombiaantje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gast is zo gruwelijk irritant, zit werkelijk alles te retweeten waarin hij genoemd wordt waardoor de Twitterlijst met tourrenners helemaal vervuild wordt
Nu heeft Cofidis niemand meer.quote:
Je kan ook enigszins overdrijven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Frankrijk heeft echt een zwaar jaar wat betreft tourrijders. Nog erger dan Nederland.
Rijden enkele van deze namen ook mee in de Tour de Colombia?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miguel maakt reuze sprongen op de lijst, maar ook Nairito, Sergi, Soler en Duarte doen het niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |