abonnement Unibet Coolblue
pi_162604818
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2016 07:01 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

[..]

Hallo, willen jullie ons niet zo bruut uit onze schoonheidsslaapje trekken ?

Goedemorgen :W
Sorry Crazy-M,

Na mijn schoonheidsslaapje van een jaar of langer wou ik even gedag zeggen :D
pi_162605163
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En dan op de begane grond een soort mini foodmarkt alla rotterdam maken, dat is best een realistisch commercieel idee lijkt me.
Als ik het goed had horen waaien, komt er een foodmarktachtig idee in de spoorzone :)
pi_162610541
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:53 schreef AMangold het volgende:

[..]

Als ik het goed had horen waaien, komt er een foodmarktachtig idee in de spoorzone :)
Dat is er al de hele winter geweest! Nu gaan de trucks het land (weer) in.
Mon 'en!
pi_162618070
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:45 schreef AMangold het volgende:

[..]

Sorry Crazy-M,

Na mijn schoonheidsslaapje van een jaar of langer wou ik even gedag zeggen :D
Daarna weer in slaap gevallen zeker ? :P

Hoor net dat half tilburg aan het verzuipen is met ondergelopen straten?
Zit hier hoog en droog in Rheden, en zie fotos voorbij komen uit tilburg van ondergelopen straten, en hier dus alles droog
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_162619454
quote:
2s.gif Op maandag 30 mei 2016 13:34 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Daarna weer in slaap gevallen zeker ? :P

Hoor net dat half tilburg aan het verzuipen is met ondergelopen straten?
Zit hier hoog en droog in Rheden, en zie fotos voorbij komen uit tilburg van ondergelopen straten, en hier dus alles droog
Valt mee. Merk er hier niet zoveel van. Net nog in het centrum gefietst.
pi_162619684
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Valt mee. Merk er hier niet zoveel van. Net nog in het centrum gefietst.
Kreeg oa foto goirkestraat die blank stond.

En ook de statenlaan.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_162620575
quote:
2s.gif Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Kreeg oa foto goirkestraat die blank stond.

En ook de statenlaan.
Ah, aan de andere kant van het spoor. Daar kom ik (vrijwel) nooit.
pi_162625890
quote:
11s.gif Op maandag 30 mei 2016 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ah, aan de andere kant van het spoor. Daar kom ik (vrijwel) nooit.
Kruising Bvan voorstweg bij politiebureau stond ook blank :)
En blijft lekker regenen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 30 mei 2016 @ 20:25:41 #259
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_162628124
Volgens mij hadden ze vanochtend al een voorgevoel dat er veel regen zou vallen. Toen ik over het Stadhuisplein liep was er een wagen van Helma bezig om alle putten leeg te zuigen :')
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_162637649
http://www.omroepbrabant.(...)straten+afgezet.aspx

Foutje moet kunnen toch denk ik?

quote:
91 meter hoge windmolen wankelt op bedrijventerrein in Tilburg, straten afgezet

TILBURG - Een 91 meter hoge windmolen staat dinsdagmorgen flink te wankelen. De turbine staat op het terrein van de Tilburgse geur- en smaakstoffenproducent IFF op de Zevenheuvelenweg.

“Dat ding staat echt te schudden, veel erger dan normaal”, vertelt een omstander. De wankelende windmolen trekt veel bekijks. Wat de onstabiliteit veroorzaakt, is niet bekend. De politie heeft de omgeving afgezet.
Als hij gaat, dan hopen niet op IFF valt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_162651457
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)straten+afgezet.aspx

Foutje moet kunnen toch denk ik?

[..]

Als hij gaat, dan hopen niet op IFF valt.
http://m.dichtbij.nl/tilb(...)e-bij-iff-in-tilburg
Dubbel ironisch, windturbine dreigt om te vallen door wind, wegens gebrek aan spanning 8)7
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_162661197
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 19:46 schreef Guard het volgende:

[..]

http://m.dichtbij.nl/tilb(...)e-bij-iff-in-tilburg
Dubbel ironisch, windturbine dreigt om te vallen door wind, wegens gebrek aan spanning 8)7
En weer zien hoe iedereen het erger maakt dan dat het is.

Bericht gevingen waarin staat: dreigt om te vallen ...
Uiteindelijk dus gewoon de normale speling
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_162661238
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2016 07:05 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

En weer zien hoe iedereen het erger maakt dan dat het is.

Bericht gevingen waarin staat: dreigt om te vallen ...
Uiteindelijk dus gewoon de normale speling
Het lijkt wel of een gedeelte van de bevolking niet meer rationeel kan nadenken en in alles gevaar wil zien. Deze mensen hebben tijdens hun vliegreizen naar Spanje nooit uit het raampje gekeken, anders hadden ze de piloten een noodlanding laten maken omdat de vleugels meters uitveren.

Dadelijk fiets ik er weer langs zou ik een helm nodig hebben. :D
  woensdag 1 juni 2016 @ 14:56:42 #264
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_162669437
Overigens blijft de TT van toepassing het lijkt erop dat men vorige week besloten heeft om half Tilburg nog even open te leggen voor de bouwvak.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_162672358
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens blijft de TT van toepassing het lijkt erop dat men vorige week besloten heeft om half Tilburg nog even open te leggen voor de bouwvak.
Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat de verbreding van het kanaal af is, daardoor moet ik al bijna 2 jaar over industrieterreinen terug naar huis fietsen en het zou halverwege 2016 klaar zijn. :')

De klachten site van de gemeente tilburg werkt trouwens wel goed, ik had laatst wat te mauwen over afstellingen van een bepaald verkeerslicht en daar is men nu mee bezig en gaf men ook aan dat mijn constatering klopte. ^O^
  woensdag 1 juni 2016 @ 17:37:04 #266
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_162672781
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 17:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat de verbreding van het kanaal af is, daardoor moet ik al bijna 2 jaar over industrieterreinen terug naar huis fietsen en het zou halverwege 2016 klaar zijn. :')

De klachten site van de gemeente tilburg werkt trouwens wel goed, ik had laatst wat te mauwen over afstellingen van een bepaald verkeerslicht en daar is men nu mee bezig en gaf men ook aan dat mijn constatering klopte. ^O^
Misschien is dat laatste de oorzaak. Afgelopen week zijn op mijn ww route denk ik wel 7 straten open gebroken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_162676051
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 17:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat de verbreding van het kanaal af is, daardoor moet ik al bijna 2 jaar over industrieterreinen terug naar huis fietsen en het zou halverwege 2016 klaar zijn. :')

De klachten site van de gemeente tilburg werkt trouwens wel goed, ik had laatst wat te mauwen over afstellingen van een bepaald verkeerslicht en daar is men nu mee bezig en gaf men ook aan dat mijn constatering klopte. ^O^
In verband met het wegzakken van de huizen in de reeshof is er een tijdelijke stop van de werkzaamheden zoals ik had begrepen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens blijft de TT van toepassing het lijkt erop dat men vorige week besloten heeft om half Tilburg nog even open te leggen voor de bouwvak.
ja begint in 1 keer weer overal
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:23:48 #268
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_162677937
Moet je hier eens op inzoomen :')

http://live.andes.nl/tilburg
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_162684644
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:23 schreef PierreTT het volgende:
Moet je hier eens op inzoomen :')

http://live.andes.nl/tilburg
Vooral bij lagewitsiebaan \ Baden Powellaan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_162689564
quote:
2s.gif Op woensdag 1 juni 2016 20:24 schreef Crazy-M het volgende:

In verband met het wegzakken van de huizen in de reeshof is er een tijdelijke stop van de werkzaamheden zoals ik had begrepen.

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat de waterstand in de reeshof zal zakken als het waterniveau in het kanaal met 2.5 meter zakt klinkt logisch, ware het niet dat er parallel naast het verbrede kanaal ook vijvers liggen en deze zouden met mijn logica toch het grondwaterniveau aan die kant wel op peil moeten kunnen houden, of geheel moeten gaan droogvallen, maar dan zorg je ervoor dat er wat kanaalwater door die vijvers gaat stromen.

Aan de andere kant van het kanaal waar het industriegebied zit kan ik met dat wel voorstellen. Maar daar rept de gemeente met geen woord over. Volgens mij had de bedrijfsleider waar ik werk een mail gestuurd naar een contactpersoon bij de gemeente maar had men hier ook nog steeds geen goed antwoord op kunnen geven.

De gemeente had dit jaar vele miljoenen over als ze dat nu in wat verzakkingspotjes stoppen komt het wel goed. :D
pi_162692157
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat de waterstand in de reeshof zal zakken als het waterniveau in het kanaal met 2.5 meter zakt klinkt logisch, ware het niet dat er parallel naast het verbrede kanaal ook vijvers liggen en deze zouden met mijn logica toch het grondwaterniveau aan die kant wel op peil moeten kunnen houden, of geheel moeten gaan droogvallen, maar dan zorg je ervoor dat er wat kanaalwater door die vijvers gaat stromen.

Aan de andere kant van het kanaal waar het industriegebied zit kan ik met dat wel voorstellen. Maar daar rept de gemeente met geen woord over. Volgens mij had de bedrijfsleider waar ik werk een mail gestuurd naar een contactpersoon bij de gemeente maar had men hier ook nog steeds geen goed antwoord op kunnen geven.

De gemeente had dit jaar vele miljoenen over als ze dat nu in wat verzakkingspotjes stoppen komt het wel goed. :D
Bij deze .... Extra kosten verbreding: 70 Miljoen :o
quote:
Blunder bij verbreding Wilhelminakanaal zorgt voor 70 miljoen extra kosten

TILBURG - De verbreding en verdieping van het Wilhelminakanaal in Tilburg kost 70 miljoen euro extra. De provincie en gemeente moeten hiervan ieder ruim 11 miljoen betalen, de rijksoverheid de rest. De extra maatregelen moeten worden genomen om te voorkomen dat in de wijk Reeshof woningen gaan verzakken.

Dat blijkt uit onderzoek van Rijkswaterstaat, de provincie Noord-Brabant en de gemeente Tilburg. Sluis 2 bij de wijk Reeshof zou eigenlijk afgebroken worden, maar dan dreigt het waterpeil drie meter te zakken met alle gevolgen van dien. Daarom moet de sluis blijven en aangepast worden voor bredere schepen.

Brief in de bus
Als het waterpeil in het Wilhelminakanaal zakt, daalt ook grondwaterpeil en dit zou zeker problemen geven in een deel van de Tilburgse wijk De Reeshof. Mogelijk zouden daar dan woningen gaan verzakken.

Een bewoner van die wijk heeft de kans op verzakkingen ontdekt. De leden van Provinciale Staten zijn donderdag geïnformeerd over de mogelijke oplossingen en de kosten daarvan. Nog deze week krijgen de bewoners van de Reeshof een brief in de bus waarin de oplossingen staan.

Containerschepen
Het Wilhelminakanaal moet in Tilburg verbreed worden om ook grote containerschepen door te kunnen laten. Daarvoor zijn ook grotere en bredere sluisdeuren geplaatst. Sluis 2 in de Reeshof zou eigenlijk afgebroken worden, maar dat wordt nu dus teruggedraaid. Om sluis 2 ook geschikt te maken voor grote containerschepen moet nu zoveel geïnvesteerd worden.

De kosten van de verbreding van het kanaal worden gedragen door de gemeente Tilburg, de provincie en Rijkswaterstaat. Zij moeten ook samen de extra kosten opbrengen. Het is zeker dat de verbreding niet eind 2016 klaar is zoals de bedoeling was.
http://www.omroepbrabant.(...)en+extra+kosten.aspx
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_162694475
Ik zag het net ook.

Verder heb ik er weinig vertrouwen in dat er nu echt veel concainterschepen door dat laatste stuk kanaal zullen gaan varen waarvoor het perse verbreed moest worden. Want dat zijn schepen voor een container terminal maar daarvan hebben ze een nieuwe gebouwd voor alle sluizen. :')
pi_162708955
Gelukkig was het maar een klein foutje van een paar miljoen ... Ik bedoel het had erger gekund ...

Maar zoals ik begrepen had, ligt de fout eigenlijk al bij de bouw van de reeshof.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 3 juni 2016 @ 11:36:11 #274
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_162711566
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
Gelukkig was het maar een klein foutje van een paar miljoen ... Ik bedoel het had erger gekund ...

Maar zoals ik begrepen had, ligt de fout eigenlijk al bij de bouw van de reeshof.
De Reeshof was sowieso een fout ja
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_162711732
Hoeveel betaald GVT hieraan mee? Zij zijn volgens mij de enige die profijt hebben van de verbreding.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')