Dan moet de NOS die 95% maar eens veranderen. Constant dat gepraat over NL'ers bij studio tour, dat opwachten van de beste NLer in het klassement, interviews achteraf met NLers die meedoen in de margequote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook, 95% van de kijkers niet
Dus logisch dat men daar niet voor gaat
Klopt, we gaan het zien!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Degenkolb krijgt inderdaad ook nog genoeg kansen, maar Sagan scoorde de afgelopen jaren ook altijd met tussensprints in lastige ritten, daar breidde hij zijn voorsprong altijd flink uit. Ben benieuwd of hij daar nu voor mag gaan met Contador bij hem..
elektronisch schakelen, dan heb je dat nodig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:32 schreef heywoodu het volgende:
En een batterij in de derailleur? Die kende ik niet
Geen medelijden mee, je kunt namelijk ook overdrijven met al die technische snufjes, het is verdomme geen F1quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
elektronisch schakelen, dan heb je dat nodig.
Dan had hele peloton gediskwalificeerd geweest wegens het aanraken van een tegenstanderquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen medelijden mee, je kunt namelijk ook overdrijven met al die technische snufjes, het is verdomme geen F1
Ze rijden er allemaal mee tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen medelijden mee, je kunt namelijk ook overdrijven met al die technische snufjes, het is verdomme geen F1
Best een goede bet, ook hoge return.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
De echte kenners konden vandaag hun slag slaan.
[ afbeelding ]
Nu nog hopen dat hij een berg opkomt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Van alle Nederlanders ben ik verreweg het meest onder de indruk van Gesink. Oogt voor het eerst sinds lange tijd ontspannen, zelfverzekerd en bezwijkt tot nu toe niet onder de druk. Als die mongool voor hem in etappe 2 niet was gevallen stond ie gewoon top 3.
Eens. Ook zoals hij overkwam in het interview vandaag, vol zelfvertrouwen en positief. Die top 10 gaat er komen, ik ben ervan overtuigd. Heel misschien zelfs top 5.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Van alle Nederlanders ben ik verreweg het meest onder de indruk van Gesink. Oogt voor het eerst sinds lange tijd ontspannen, zelfverzekerd en bezwijkt tot nu toe niet onder de druk. Als die mongool voor hem in etappe 2 niet was gevallen stond ie gewoon top 3.
California en Zwitserland zeker niet gezien? Daar werd hij door C-klimmers er genadeloos van af gereden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in. Als Kelderman maar uit zijn buurt blijft.
Toen is niet nu. Gesink piekt wellicht gewoon op het juiste moment.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
California en Zwitserland zeker niet gezien? Daar werd hij door C-klimmers er genadeloos van af gereden.
Bergop verwacht ik meer van Kruijswijk en Mollema.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens. Ook zoals hij overkwam in het interview vandaag, vol zelfvertrouwen en positief. Die top 10 gaat er komen, ik ben ervan overtuigd. Heel misschien zelfs top 5.
Kruijswijk verwacht ik ook veel van, maar die rijdt natuurlijk geen klassement. Mollema gaat nog wel flink door het ijs zakken ergens denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bergop verwacht ik meer van Kruijswijk en Mollema.
Wel stukken ervan. Maar klopt, maar hij zit nu met vertrouwen op zn fiets. Enige probleem is dat hij moeite heeft met plotselinge versnellingen bergop.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
California en Zwitserland zeker niet gezien? Daar werd hij door C-klimmers er genadeloos van af gereden.
Raymondloopt weer paar dagen achtertwitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 20:40:26Wat mensen over hebben voor een bidon!!! http://t.co/Zqw3jhgrR1 reageer retweet
De Mollema van de TA doet mee voor een top 5 plek, het is even afwachten op hij op tijd in vorm is. Gesink zie ik wel top 10 rijden, maar top 5 lijkt me nog iets te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kruijswijk verwacht ik ook veel van, maar die rijdt natuurlijk geen klassement. Mollema gaat nog wel flink door het ijs zakken ergens denk ik.
Doe eens normaal man, sneu figuur. 3 dingen. 1. Nobody cares. 2. Net alsof iemand van de NOS die mannen te spreken krijgt 3. Alsof die mannen kritische vragen gaan beantwoorden iedere dag.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, ik hoef die mongool van een Gesink en vooral Mollema niet elke dag te zien. Prima als je Boom, Poels, Ten Dam enz. laat zien, omdat die gasten nog prima voor een camera zijn. Natuurlijk willen we wel Contador, Quintana, Uran, Froome enz. horen. Vooral als we wat scherpe vragen stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |