Hij is binnen op 26.04, 10 minuten achter de nummer één na laatst.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dowsett eruit zou een flinke aderlating zijn voor Quintana in de ploegentijdrit
Dit jaar voor het eerst volgens mij. Vorig jaar minimaal vijf keer, waarvan 2 keer in de tour.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:06 schreef Columbiafan het volgende:
De hoeveelste keer is dit al dat John Degenkolb de sprint voor de tweede plaats wint op luttele seconden van een vluchter
John zat wel wat te dollen met Nibali op het moment dat Martin aanging, kost hem de ritzege...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kreeg bezoek vanmiddagen heb nog net de finish gezien.
Degenkolb![]()
zonde zeg ; (quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
John zat wel wat te dollen met Nibali op het moment dat Martin aanging, kost hem de ritzege...
Was ook wel te verwachten dat hij groen zou pakken, kan met de top mee sprinten en ook wat zwaardere ritten aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:39 schreef Columbiafan het volgende:
Sagan doet wel een gouden zaak voor die groene trui zeg
Vlak Degenkolb niet uit..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten dat hij groen zou pakken, kan met de top mee sprinten en ook wat zwaardere ritten aan.
Nee oke, maar toch laat die het dan vaak weer niet zien. Sagan staat er gewoon daar kan je van op aan.quote:
Froome maakt het toch niet uit dat Martin even het geel heeft. Martin zakt toch wel weer weg in de bergen. Even de druk verlichten. Beetje koffie drinken, beetje chillen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:51 schreef bianconeri het volgende:
Toch wel raar dat Martin in die finale nog even zo kan wegrijden, dat ze dat laten gebeuren.
Mollema wordt hopelijk alleen maar beter, net terug van hoogtestage en hij oogt altijd wat moeizaam, ook al is ie goed.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:51 schreef bianconeri het volgende:
Toch wel raar dat Martin in die finale nog even zo kan wegrijden, dat ze dat laten gebeuren.
Je kunt natuurlijk nog niet veel zeggen na zo weinig etappes maar toch tekenen zich denk ik wel wat dingen af. Weet niet of jullie er mee eens zijn:
Froome komt echt sterk over, is in goede doen en is natuurlijk sowieso een topper. Lijkt mij gewoon de topfavoriet (wat hij voor mij voor de start ook al was).
Nibali was vandaag ook gewoon goed
Quintana is nog niet zo veel over te zeggen, heeft vandaag even steekje laten vallen maar wat kan je anders verwachten in zo'n rit van hem? Heeft zich goed gehouden en eindigt gewoon in voorste groep.
Mollema oogt niet helemaal top, met het fietsen zelf zit het zo te zien wel aardig goed alleen hij is niet scherp. Hij miste vandaag andermaal de slag. Nou gaat goede benen voor scherpte, maar het zegt vaak toch iets over hoe iemand is. Daarnaast heeft hij gewoon al wat achterstand opgelopen die ik hem niet even zie inhalen op de meesten.
Contador had ik vantevoren sowieso niet staan (met de Giro in de benen). Mist scherpte en de benen. Gaat zo het lijkt niet meedoen voor het geel en ik zie hem ook niet voor podium meedoen.
Die heeft al wel een achterstandje op Sagan door het missen van de waaier van rit 2, terwijl ik denk dat hij juist deze dagen het verschil had moeten maken. Denk dat niemand Sagan gaat bedreigen eigenlijk, enige optie is dat hij misschien zelf amper ruimte krijgt doordat hij voor Contador moet rijden in cruciale ritten voor het groen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies! Daar kunnen we nog heel wat van verwachten.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft al wel een achterstandje op Sagan door het missen van de waaier van rit 2, terwijl ik denk dat hij juist deze dagen het verschil had moeten maken. Denk dat niemand Sagan gaat bedreigen eigenlijk, enige optie is dat hij misschien zelf amper ruimte krijgt doordat hij voor Contador moet rijden in cruciale ritten voor het groen.
twitter:friebos twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 18:06:07FDJ ds Yvon Madiot: 'The battery in Thibaut's dérailleur went. It was charged. It happened once in the Classics. Maybe it's the vibrations.' reageer retweet
In de bergen rijdt Quintana hem eraf.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:10 schreef Syntix het volgende:
HAHAAHAHHAHAAH al die haters hier hahahahaha! Fuck jullie!
Waaiers en kasseien, wanneer ging het ook alweer moeilijk worden voor Froome?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |