Joop is wel een geboren acteurquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:55 schreef SportmanNR1 het volgende:
Komt er ook zo enorm nep uit. Het is dan ook een wielrenner en geen acteur, dan hadden ze wel een voetballer gevraagd.
Smakelijk hè.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:19 schreef silverhill het volgende:
[..]
Die gaat toch niet ver komen. Als ie top 10 eindigt eet ik een stuk uit de vloer.
Nee Martin stond vooraan in de prognoses hierquote:
Dat stonden ze gisteren ook al hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:59 schreef Pedroso het volgende:
Mollema nu 12e en Gesink 14e. Top 10 komt in zicht !
Ik denk zaterdag pasquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:02 schreef Marcoss het volgende:
Froome kan dit dus toch gewoon wel
En hij zal die gele trui donderdag wel weer terugpakken waarschijnlijk
Ook omdat dit één van zijn grote doelen was, gele trui was één van de weinige dingen die hij nog niet had behaald in zijn carrière. Daarom baalde hij ook zo enorm de afgelopen dagen..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:50 schreef silverhill het volgende:
Zoveel gewonnen, en al zo'n geweldige carrière en dan alsnog zo dolblij op het podium staan(en terecht natuurlijk)
Alleen crevaisonquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:04 schreef OmniRocket het volgende:
was Kelderman weer gevallen? of alleen lek?
Le Havre kunnen ook wel flinke verschillen gemaakt worden, al is 12 seconden (door de boni's) misschien net wat teveel jaquote:
Vraag me af of Barguil veel gedaan heeft. Die van Cofidis hebben ook niet meer gedaan dan Bouhanni in een goed wiel afzetten, Senechal en Laporte eindigen gewoon in de groep. Als Saxo had je Kreuziger ook gewoon mee kunnen laten rijden. Is het niet om Sagan een kans te geven dan wel om het geel bij Sky te houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:36 schreef Principia het volgende:
[..]
Tsja, Barguil en Koen de Kort? Tony gewoon sterker dan die twee.
800 meter aan 7% en dan nog een paar honderd meter vlak is iets te weinig lijkt me inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Le Havre kunnen ook wel flinke verschillen gemaakt worden, al is 12 seconden (door de boni's) misschien net wat teveel ja
Dowsett eruit zou een flinke aderlating zijn voor Quintana in de ploegentijdritquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:05 schreef TheArt het volgende:
Ten Dam heeft de dag ook overleefd.
Alleen Dowsett (die ten val kwam) ontbreekt voorlopig in de uitslag.
Net een interview gehoord op France 2 met Barguil, erg teleurgesteld natuurlijk dat Dege niet won. Hij zei dat niemand reageerde en iedereen naar Giant keek, Barguil heeft zelf niet onmiddellijk gereageerd, hij is wel zo snel mogelijk op kop gaan rijden, maar zegt hij als je Martin 200 meter geeft is het einde verhaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vraag me af of Barguil veel gedaan heeft. Die van Cofidis hebben ook niet meer gedaan dan Bouhanni in een goed wiel afzetten, Senechal en Laporte eindigen gewoon in de groep. Als Saxo had je Kreuziger ook gewoon mee kunnen laten rijden. Is het niet om Sagan een kans te geven dan wel om het geel bij Sky te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |