abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 juli 2015 @ 15:17:27 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154143268




My Racing Career is een gratis online browser-based race simulatie. Maak een coureur aan en knok jezelf door de verschillende raceklasses op tot topcoureur!

Hieronder een review van de game welke hem perfect omschrijft:
quote:
The popularity of online racing management games has increased over the years and is reaching new peeks. Gamers have never faced a bigger offer of different racing management games. There are many interesting games in the market and it is often difficult to pick the right one. My Racing Career ends the search and offers you an unique package. It’s intelligently constructed to include a lot of the real world racing series in more detail than what you have seen before in any online racing management game.

My Racing Career is a free online motorsport management game where you take the role of a formula racing driver. This means, that you have to create and develop your own driver and cannot simply buy any random driver from the market. But of course you are also responsible for team management tasks like taking care of driver's employees, sponsors, training and all other important elements of a real driver career.

Your driver will start with the Formula 3 cars in one of the Official Series or the Rookie Series. The first goal is to get good results in order to climb up the ranking ladder, so your driver has the chance to get better sponsoring contracts for next season and to be promoted to better motorsport series. After first successful steps you will get a chance in more prestigious series like the Formula 2. But at any time you can change the path of your driver´s career and join the American way of racing.

Unlike other racing management games, My Racing Career gives you the opportunity to try new car types and series. The American Formula series (Indy) is very popular and attracts many drivers. You can either join one of the minor Indy Junior Series (USA or International) or participate in the major Indy Series. Also you can join the Stock Car Series with three different manufacturers. The Gold Cup Series it the top league in the Stock Car segment, but minor series are also available for inexperienced drivers.

The Formula 1 is the ultimate goal of any racing driver and in My Racing Career you will be able to experience Formula 1 like never before in any other management game. Formula 1 will be added to the game soon, so don`t hesitate and be there from the beginning.

What makes My Racing Career so unique is the fact that you can choose from over 50 different series, compete in more than 150 different tracks and race against numerous competitors from over 130 different countries. The game is already available in 27 different languages. It also includes a fun 2D simulation of your qualifications and races. Another astonishing implementation is the introduction of private cars. You can buy your driver a private ride and let him race in private tournaments. James Dean style! This creative way of upgrades defines the spirit of the game and clearly separates My Racing Career from its competition. The active and helpful community presents another cornerstone of My Racing Career.
Maak hier een account aan en wordt een race-legende! --> My Racing Career

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 08-07-2015 16:03:14 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 15:19:48 #2
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154143331
Ik ben al enige tijd geleden begonnen met deze game en ik ben al snel behoorlijk verslaafd geraakt. De game is goed gebalanceerd en het is elke race weer tof om te puzzelen om een goede race set-up te kiezen, inclusief slimme strategie om een plekje op het podium te bemachtigen.

Momenteel wordt de game door veel mensen gespeeld maar is de Nederlandse community nog erg beperkt, blijkbaar is de game vooral populair in het buitenland. Ik vroeg me af of er nog andere FOK!-kers actief zijn in de game, of hem ooit hebben uitgeprobeerd! :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154144000
Wat moet ik me er precies bij voorstellen?
Rij je dagelijks een race tegen andere users? Of is het allemaal fictief?
U MAD?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:01:01 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154144195
Je rijdt tegen andere users. Je kunt je bijvoorbeeld inschrijven voor een raceklasse, dat zal in het begin de formule 3 zijn en dan bijvoorbeeld de Benelux race series. Dan rijdt je om de paar dagen een race op een circuit die ook in het echt bestaat.

Dus bijvoorbeeld op maandag rij je de kwalificatie op Spa en op dinsdag is de race. Vervolgens is er donderdag weer een kwalificatie op de volgende baan, zoals bijvoorbeeld zandvoort en op vrijdag de race.

Daarnaast kun je je ook dagelijks inschrijven op individuele races, of quick races. Als je wilt kun je elk half uur een race rijden tegen anderen.

Progressie boek je door je coureur te trainen, wat tijd en geld kost. Dit geld verdien je door goed te classificeren in races. Hoe beter je coureur, hoe beter je de afstelling voor elkaar hebt etc maakt uit hoe goed je het doet.

Indien je genoeg races hebt gewonnen, of podiums hebt behaald in de formule 3 klasse, kun je een opstap maken naar een hogere klasse etc.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154144380
OK. Heb eens even een account aangemaakt, kijken of ik het snap.
Zolang ik er maar geen geld in hoef te pompen. Doet me een beetje denken aan een game wat ik had op iPad.
Moet je altijd aanwezig zijn bij races enzo? Of kan ook pure simulatie?
U MAD?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:13:23 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154144490
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Heb eens even een account aangemaakt, kijken of ik het snap.
Zolang ik er maar geen geld in hoef te pompen. Doet me een beetje denken aan een game wat ik had op iPad.
Moet je altijd aanwezig zijn bij races enzo? Of kan ook pure simulatie?
Uiteraard kun je er geld in pompen zodat je wat extra races etc kunt doen, maar het heeft weinig toegevoegde waarde en je mist er ook niet veel aan als je het niet doet. Doe ik namelijk ook niet :)

Je hoeft niet aanwezig te zijn voor races, je kunt een tijd van te voren als je setups instellen etc, dag of 2/3 van te voren al dacht ik.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154144652
Top, zal eens kijken.
Heb een auto aangemaakt en eerste qualies doorlopen; 19/30
Merk wel dat het niet optimaal ging bij qualies, maar igt volgens mij ook aan specificaties coureur.
Heb je tips voor me?
U MAD?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 16:25:40 #8
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154144767
Stel direct een training in voor je coureur, zowel snelheid als ideale lijn zijn belangrijk en daarnaast alle mentale vaardigheden.

Tijdens de kwalificatie kun je dus eerst 6 runs doen om een goede afstelling te bepalen, de eerste 5 keer rij ik niet meer dan 20 rondjes, om de kans op een niet afgeraakte run te verminderen. Vaak spin je dan van de baan en krijg je weinig feedback van je coureur, plus krijg je een run boete waardoor je minder rondes kunt rijden.

De 6e run kun je volle bak 40 rondjes knallen in de kans dat je coureur zo veel mogelijk feedback geeft, dan geeft het namelijk niet zo veel.

Verder kun je je even melden op het forum, staan ook wel wat tips etc op :)

https://www.myracingcareer.com/nl/forum/
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154144855
Je kan ook wernemers aannemen, is dat noodzaak?
Want ik wil bijvoorbeeld instellingen auto door iemand laten bepalen. Ik heb hier nog geen verstand van.
U MAD?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 18:09:43 #10
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154148014
Coaches zijn wel handig om bijvoorbeeld beter te trainen, maar een afstelling zal je zelf moeten uitvogelen.

Monteurs etc moet je in het begin geen geld aan uitgeven, die hebben pas nut als je echt geen tiende seconde wil verliezen tijdens een pitstop bijvoorbeeld. Maar dat is pas boeiend op een later moment.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154151070
Ik zie dat ik de 14e pas mee doe aan de rookie series. Is dit het officiële kampioenschap? Want voor de rest kan ik alleen quick races kiezen.
U MAD?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:42:47 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154152057
Dat is één van de series, wel de beste om mee te beginnen. Je kunt een aantal quick races meedoen om wat ervaring op te doen net afstellen van auto's.

Baan met lange rechte stukken vereisen vaak weinig downforce en dus lage vleugels en hoge versnelling bijvoorbeeld. Gewoon een beetje oefenen totdat je de verbanden tussen de baan en de afstellingen snapt :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154208240
Inmiddels twee dagen verder en ik moet zeggen best een leuke game. Merk alleen wel dat je zonder 'licentie' niet echt heel veel verder komt.

Ik race nou eigenlijk alleen maar Quick Races, meestal Rookie en soms ook de normale. Voor de series ben ik automatisch ingeschreven, kan ik nu ook aan geen andere serie meedoen? Heb dat wel geprobeerd door me bijvoorbeeld voor Dutch F3 series in te schrijven, maar omdat mijn ranking niet goed genoeg is accepteren ze me sowieso niet.

Weet jij hoe en wanneer mijn rating omhoog gaat? Ik blijf steeds steken op maar 2000 punten, er zijn mensen met 1.000.000 punten. Je zou punten erbij krijgen als je races wint etc. maar daar merk ik weinig van.
U MAD?
  vrijdag 10 juli 2015 @ 07:35:08 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154214524
Dat klopt, maar je ranking stijgt niet zo hard met quick races. Vooral de series tellen flink mee. Je ranking stijgt als je beter kwalificeert of finisht dan he gemiddelde. Komt dus vanzelf! Mijn ranking is nu 900k maar speel het dan ook al enkele seizoenen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154214905
Ik zie het al; je ranking doen ze dagelijks updaten.
Van 1986 naar 7775 punten gegaan gisteren :D
Dus moet me eerst even door de Rookies Series van volgende week worstelen.
Wat ik nog niet snap;

1: Hoe lang duurt een seizoen? Waar kan ik dat zien? En vooral hoeveel dagen/races zijn er nog in een Serie. Is het huidige seizoen pas begonnen ofzo omdat ik voor een Rookies Serie door de computer ben aangemeld automatisch.
2: Hoe verdien ik geld?
3: Hoe kan ik iemand toevoegen?
U MAD?
pi_154264977
Welk getal heb jij staan bij weerstolerantie?
U MAD?
  zondag 12 juli 2015 @ 18:50:18 #17
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154276189
Ik heb hem op 5 staan maar geen idee of dat verstandig is eigenlijk. Meeste races zijn toch droog :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:06:11 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154514229
http://www.myracingcareer.com/nl/report/14-14394/

Gelukkig kan ik je tijdens de kwalificatie nog voor blijven :P Ben wel benieuwd naar de race straks!

Je hebt ook meteen superuser gekocht zo te zien? Haha
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 30 juli 2015 @ 12:20:59 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154760349
Ik ben blij dat de Nederlandse community een beetje opleeft nu dat jij ook behoorlijk actief bent in de game :D _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:28:34 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154986080


Hopelijk een beetje goede kansen tijdens de volgende nationale race _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154986293
Hup Levi
U MAD?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:38:46 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154986364
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Levi
Jij gaat ook wel echt met sprongen vooruit trouwens :D Zag ik je vorige week nog voor plek 10-15 rijden, nu rijdt je al top 10 in quick races :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154986428
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij gaat ook wel echt met sprongen vooruit trouwens :D Zag ik je vorige week nog voor plek 10-15 rijden, nu rijdt je al top 10 in quick races :D
Mjah, afhankelijk van het aantal andere deelnemers.
Zit nog steeds te klooien met de race afstelling - risico, slijtage banden en technische slijtage.
Merk dat ik nu weer veel uitval. Niet goed.
U MAD?
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 15:46:00 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154986560
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mjah, afhankelijk van het aantal andere deelnemers.
Zit nog steeds te klooien met de race afstelling - risico, slijtage banden en technische slijtage.
Merk dat ik nu weer veel uitval. Niet goed.
De laatste week maakt mijn rijders steeds vaker enorm grote fouten terwijl dat eerst echt niet zo was, ik heb het risico nu helemaal teruggezet op 4 en alsnog maakte hij vorige race een grote fout waarbij ik een aantal plaatsen verloor. Volgens mij hebben ze iets veranderd aan dat risico-systeem ofzo anders snap ik er ook geen hol meer van
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154986581
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 15:46 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De laatste week maakt mijn rijders steeds vaker enorm grote fouten terwijl dat eerst echt niet zo was, ik heb het risico nu helemaal teruggezet op 4 en alsnog maakte hij vorige race een grote fout waarbij ik een aantal plaatsen verloor. Volgens mij hebben ze iets veranderd aan dat risico-systeem ofzo anders snap ik er ook geen hol meer van
Op 4 ? Staat bij mij standaard op 40 tegenwoordig. Technisch op 10 ofzo. Banden op 100 en regen op 45. Zo ongeveer.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')