Ik krijg geld terugquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
Heb zelf al een hekel aan belastingaangifte doen.. Maar nu moet ik het voor een cliënt doen, een ingewikkelde
Ik kreeg 1600 euro terugquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg geld terugGeen wereldbedrag maar toch
Dat minibedragje van mij was al incl HRAquote:
Dat hoeft voor Japan toch niet hequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker, mag je gezellig uur bij de GGD zitten voor alle prikjes!
Je krijgt het vast maandelijks. Ik per jaarquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat minibedragje van mij was al incl HRAIk wil niet weten wat ik anders had moeten bijbetalen.
Nee ook niet, het is allemaal gewoon verrekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je krijgt het vast maandelijks. Ik per jaar
Als ondernemer moet je maar denken dat hoe meer je moet betalen, hoe beter het gaatquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:37 schreef CherryLips het volgende:
En het komt alleen maar door het enorme voorschot dat ik al had betaald
0800-0543quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:12 schreef Renesite het volgende:
Heb zelf al een hekel aan belastingaangifte doen.. Maar nu moet ik het voor een cliënt doen, een ingewikkelde
Ja!quote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ondernemer moet je maar denken dat hoe meer je moet betalen, hoe beter het gaat
Ja, dit was met wel eigenaar niet wonende. Maar had een foutje gemaakt met hoofdverblijf/niet hoofdverblijf.quote:
Ah, dat is altijd leuk puzzelen inderdaad. En haast niet uit te leggen aan mensen die er weinig van snappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dit was met wel eigenaar niet wonende. Maar had een foutje gemaakt met hoofdverblijf/niet hoofdverblijf.
Heb het wel vier keer moeten uitleggen omdat twee digitale omgevingen niet werktenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, dat is altijd leuk puzzelen inderdaad. En haast niet uit te leggen aan mensen die er weinig van snappen.
ik heb het jaren over de telefoon aan mensen uit moeten leggenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb het wel vier keer moeten uitleggen omdat twee digitale omgevingen niet werkten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |