Massasprint van een kleinere groep jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
98% kans op een massasprint?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Massasprint van een kleinere groep ja
98% kans op waaiers
Heeft die er kijk op?quote:
Niet tegen regen ? Was toch erg sterk in Zeelandquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome kan niet tegen regen, hopelijk komt hij straks in mongolenwaaier
Dat klinkt als iets waar ik graag bij was geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De VI-Oranje meet. LR's lange manen wapperden daar in de wind.
Prutsers.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
En lekker hoor, Cofidis manager heeft zijn renners van te voren al gewaarschuwd
[..]
jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Goedemiddag, heb ik goed begrepen dat Bouhanni abandon is?
Dan heeft je wil je destijds niet in de steek gelaten. Ik kan me nog herinneren dat jij hele platen met glazen bier wegwerkte.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waar ik graag bij was geweest.
Daar was hij opvallend sterk inderdaad. Kuurtje gehad wellichtquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Niet tegen regen ? Was toch erg sterk in Zeeland
Vroem zal dus ook nog wel op zijn snufferd gaanquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook weer typisch, hé.
Hey, Dumoulin heeft veel kans op geel morgen. VAL.
Hey, Bouhanni kan wel eens verrassen in de sprint morgen. VAL.
Hey, Froome maakt kans om de Tour te winnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook weer typisch, hé.
VAL (hopelijk)quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hey, Froome maakt kans om de Tour te winnen.
Carequote:Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit een vervelende onsportieve reactie.
Contador doet het best goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook weer typisch, hé.
Ik weet ook al dat het een massaspurt wordtquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:41 schreef Kadabra4 het volgende:
[..]
Nee want hij kiest Nibali als topfavoriet
Gesinkquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie plaatsen we op de dodelijke lijst van de hoop voor de komende dagen?
is een bontkraagjequote:Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom dat gehaat op Bouhanni? Vind het wel een mooie renner, een echte vechter, kan ook heel goed bergop rijden. Sowieso gun je niemand valpartijen, blessures, ben echt wel een beetje triest.![]()
![]()
Gesink gaat de Tour winnen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook weer typisch, hé.
Op een of andere manier mag ik hem wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:44 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom dat gehaat op Bouhanni? Vind het wel een mooie renner, een echte vechter, kan ook heel goed bergop rijden. Sowieso gun je niemand valpartijen, blessures, ben echt wel een beetje triest.![]()
![]()
De kijker smelt nuquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom moet dat kind bij dat interview zijn? Zieltjes winnen na de column van Thijs?
Booms gezinnetje komt wel vaker op bezoek in de Tour, Hans.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom moet dat kind bij dat interview zijn? Zieltjes winnen na de column van Thijs?
Wie is Hans? Zijn zoon?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Booms gezinnetje komt wel vaker op bezoek in de Tour, Hans.
Mevrouw Boom kan niet vaak genoeg in beeld komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Booms gezinnetje komt wel vaker op bezoek in de Tour, Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |