Aansluitend (van WF)quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 08-07-2015 om 11:56:32Tour de France geeft windwaarschuwing voor etappe van vandaag! http://t.co/Vw5K0v8d74 #TDF http://t.co/oC2IMXMIm5 reageer retweet
![]()
http://www.wielerflits.nl(...).html/comment-page-1quote:Volgens weeronline.nl zal er sprake zijn van een stevige wind uit het westen van windkracht vijf of meer. Bovendien is er zeventig procent kans op neerslag. Het peloton krijgt tussen de kilometers 18-100 en 138-164 de wind vol op de kant. In de laatste 25 kilometer is er sprake van tegenwind.
Weer een Britse allround wielergod, je verwacht het niet...quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oeh, Geoghegan Hart is een groot talent
Koos kan nog een hoop van die jongens leren wbt shirtsponsering.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Koos ook een uitstekende wieleranalyticus zou zijn.
Ok ok, ik schat hem wat hoger in dan jullie allemaal...gebaseerd op andere tijdenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Farrar. Sinds de dood van Wouter W. rijdt hij geen tegel uit een terras.
Geeft niks, dat doen Herbert en Martijn ook met nagenoeg alle renners.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ok ok, ik schat hem wat hoger in dan jullie allemaal...gebaseerd op andere tijden
Hij kan allesquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koos zou een contract aan moeten gaan met die Vlaamse tapijtleggers die altijd bij de finish goedkoop hun advertentie de lucht in houden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koos kan nog een hoop van die jongens leren wbt shirtsponsering.
Koos kan ook het zonnetje spelen in de Teletubbies.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heymans Natuursteen en Jan Steppe Vloerwerken zouden niet misstaan in de dartswereld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koos zou een contract aan moeten gaan met die Vlaamse tapijtleggers die altijd bij de finish goedkoop hun advertentie de lucht in houden.
Koos is niet de enige die zich gemakkelijk laat regisseren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koos kan ook het zonnetje spelen in de Teletubbies.
[ afbeelding ]
Koos is ook een jongen voor in het huishouden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koos is niet de enige die zich gemakkelijk laat regisseren.
Wel jammer dat dit zijn kansen om meest onzichtbare renner te worden verpestquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:10 schreef heywoodu het volgende:
5km onderweg en al bijna 2 minuten voor het duo, gaat hard
Is dat hemd niet van de Zeeman?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koos is ook een jongen voor in het huishouden.
[ afbeelding ]
quote:Crash in the bunch
A crash took place in the peloton notably involving four Cofidis riders an their leader Nacer Bouhanni.
Is ook lekker, fluit je Edet terug om te knechten voor Bouhanni, pleurt je halve team op de grond...quote:
Hopelijk kan hij het houden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:23 schreef Blik het volgende:
Edet zakt terug, Perichon gaat als Remy alleen voort. 2'35 voorsprong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |