Hij gaat gewoon achteruitfietsend over de finish.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij het houden.
Hij heeft fabelachtige statistieken, kijk maar in het adoptierennerstopic.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon achteruitfietsend over de finish.
Zou het knap vinden als ie het zolang volhoudt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 170km in je eentje fietsen
quote:Team Cofidis manager Yvon Sanquer had warned his troops to be cautious before the start. "But the weather conditions are changing our plans. Today, we were hoping for a quieter start to the stage and a bunch sprint on a terrain suiting us better. But with these conditions, anything can happen. Attacks are bound to take place, even from the big Four. Nacer has good legs and the whole team around him showed great strength yesterday. But today we're back in conditions similar to Zealand. We'll have to remain in the front group for Nacer to take part in the final sprint. The main thing today is to keep very careful."
Ik zou niks leukers kunnen verzinnen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 170km in je eentje fietsen
De droom van zo'n sponsortje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou niks leukers kunnen verzinnen eerlijk gezegd.
Vertaling:quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:31 schreef rajknier het volgende:
Zie dit op Twitter:
#Bouhanni allongé dans le fossé ! Abandon #TDF2015
Wat dacht je van Cavendish?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:34 schreef Mani89 het volgende:
Nu alleen nog Farrar uitschakelen en we kunnen weer met een gerust hart naar de massasprints kijken.
Bier drinken met marcodej.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou niks leukers kunnen verzinnen eerlijk gezegd.
Hij reageert niet op ons.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom hebben we hem niet uitgenodigd?
We hebben meerdere uitnodigingen verstuurd maar hij reageerde niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom hebben we hem niet uitgenodigd?
Misschien hadden we het met een woordgrapje moeten proberen.quote:
Ik gun het hem wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een pechvogel die Bouhanni, dit gun je niemand![]()
Nou ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een pechvogel die Bouhanni, dit gun je niemand![]()
Zaterdag ben ik er niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet jij het even regelen. Zaterdag graag.
Tot zover deze fantastische voorspelling.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:12 schreef hhh38 het volgende:
Die 6e plaats van Bouhanni gisteren heeft me toch wel verrast, verwacht hem vandaag bij de eerste 3.
Nou jij hebt er echt geen verstand van!quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot zover deze fantastische voorspelling.
Ik hoop niet dat het vliegtuig koers zet naar Frankrijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je dan aan het parcours van de Tour staan?
Gelukkig is deze ontzettende mispeer zonder consequenties.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou jij hebt er echt geen verstand van!
Je geloofwaardigheid heeft wel een flinke deuk opgelopen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig is deze ontzettende mispeer zonder consequenties.
Vertel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:39 schreef Paxcon het volgende:
Op die plek nu bij Studio Tour heeft een goede FOK!meet plaatsgevonden
Volgens Thijs nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
98% kans op een massasprint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |