Jup, ik weet het weer. Op onze laatste reis met die 787 van Sao Paolo naar Santiago zaten we op de allerlaatste rij, wat eigenlijk crew-rest was. Meer beenruimte en maar 2 stoelen naast elkaarquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:48 schreef flipsen het volgende:
Maar ze hebben dan wel weer een 3-3-3 opstelling in de Dreamliner en geen 3-4-3
3-4-3 past niet in een 787. 3-3-3 is idd 3x niets. De stoelen zijn zelfs iets smaller dan wat gebruikelijk was in de "Thomson" 767's van Arke (2-4-2) en die waren al een stuk krapper ten op zichte van de "Air Holland" 767's (2-3-2).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:46 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk dat je het over de 777 hebt, niet de 787.
3-3-3 in de 787 is standaard en schijnt ook vrij ruk te zijn.
Afmetingen, spanwiijdte etc. zijn online goed te vinden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:50 schreef donroyco het volgende:
Vraag: is er een website waar je verschillende modellen kunt vergelijken (bijvoorbeeld interieurfoto's, afmetingen, spanwijdte etc. etc.)?
Thanks!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Afmetingen, spanwiijdte etc. zijn online goed te vinden.
Seatguru heeft van een groot aantal airliners de interieurgegevens, maar die is lang niet compleet en niet altijd accuraat.
Ik ken er geen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks!
Maar er is dus geen website waar je zeg maar twee modellen bij elkaar kunt zetten en dan bijvoorbeeld zo'n overzicht krijgt...
[ afbeelding ]
Dat komt inderdaad al aardig in de buurtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik ken er geen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan
Misschien komt dit in buurt:
http://planes.axlegeeks.com/
Nou, tis wat. Je krijgt het er warm van, of niet dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:13 schreef FredvZ het volgende:
Over de 767's van Arke/Air-Holland gesproken, dit is volgens mij de minst bekende:
[ afbeelding ]
Dit is de PH-AHM. Een 767-200 die Air Holland in 1991 leasde van Britannia (Nu bekend als Thomson, waar de PH-OYE,-OYI,-OYJ ook vandaan kwamen) om het toestel vervolgens samen met Air Aruba te exlploiteren op de route Aruba - Amsterdam.
Air Aruba was opgericht kort na het onstaan van de status aparte in 1986 (en 15 jaar geleden op de fles gegaan) en zoals het een voormalige Nederlandse kolonie betaamd moet er natuurlijk wel gevlogen worden naar Amsterdam. In plaats van eigen toestel(len) koos Air Aruba voor een (kortstondig) avontuur met Air Holland. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Mijn keyboard had alleen nog maar zin in de 'F'quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou, tis wat. Je krijgt het er warm van, of niet dan?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mijn keyboard had alleen nog maar zin in de 'F'
Is daar ook niet een iets meer populaire militaire versie van?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:35 schreef FredvZ het volgende:
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)49272.jpg]afbeelding[/url] ]
Nee, geen photoshop, maar de VFW-Fokker 614. Of eigenlijk de VFW-614, Fokker is alleen maar toegevoegd aan de naam omdat de bedrijven een jaar voor de oplevering van het toestel waren gefuseerd.
De motoren waren op de vleugesl geplaatst met het idee dat er dan minder rotzooi in komen. Er zijn slechts 19 exemplaren gebouwd, de Friendship 27 van Fokker was beter
Niet echt een verbetering? Vond de oude altijd wel ok, nieuwe voegt weinig toe.quote:
Er hebben er in totaal 3 bij de Luftwaffe gevlogen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Is daar ook niet een iets meer populaire militaire versie van?
Wel duidelijker dan het vorige logo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet echt een verbetering? Vond de oude altijd wel ok, nieuwe voegt weinig toe.
Mwah, ik denk dat een leek GOOL ziet staan en niet GOL.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wel duidelijker dan het vorige logo.
http://www.aviatorjoe.net/go/compare/quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:50 schreef donroyco het volgende:
Vraag: is er een website waar je verschillende modellen kunt vergelijken (bijvoorbeeld interieurfoto's, afmetingen, spanwijdte etc. etc.)?
Thanks!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.aviatorjoe.net/go/compare/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |