abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154136966
Ik start in september met een opleiding aan de Cios. Ik heb mijn havo diploma dus kan de fasttrack opleiding gaan doen. Nu geeft de cios aan dat de fasttrack vooral gericht is op de management kant van sport. Ik wil waarschijnlijk na mijn opleiding groeplessen gaan geven bij een sportcentrum dus is dan de fasttrack een verstandige keuze?
Heeft iemand de fasttrack gedaan en wat is je ervaring?
pi_154137673
Waarom nietop hbo niveau?
pi_154139085
De Aalo schijnt voornamelijk gericht te zijn om les te geven op scholen en die kant wil ik totaal niet op.
pi_154141115
Mijn idee was nl om eerst de cios fasttrack te gaan doen en dan vervolgens bij de Aalo modules te volgen. Na de basis opleiding weet ik waarschijnlijk beter welke kant ik op wil.
pi_154141494
Volgens mij zeer veel jongeren die een opleiding met sport willen doen, en maar weinig vraag. De twee veiligste banen zijn werken bij een fitnesscentrum of werken als docent LO. Die eerste, iedereen wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk fitnessabonnementt. En docent LO mag je niet worden met CIOS/vmbo.

Als je zelf niet top bent in je eigen tak van sport is het zeer lastig om betaald te krijgen als coach/trainer.
Managementkant van sport? Op het vmbo? Wat is dat?

Pas op dat je geen opleiding volgt in de richting van je hobby ipv je baan.
pi_154148846
De fasttrack opleiding is geen mbo opleiding maar is een hbo opleiding.
Ik snap dat er veel animo is om een sportopleiding te volgen vandaar dat ik dus overweeg om de fasttrack te doen omdat het niveau hier hoger ligt.
Eigenlijk heb ik vanmiddag beslist dat ik de fasttrack ga doen ik zou alleen graag ervaringen willen horen van mensen die ook de fasttrack gedaan hebben.

Maar Harunobu is het niet zo dat je tegenwoordig overal te horen krijgt dat er geen werk in te vinden is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')