http://www.nu.nl/film/408(...)an-66-overleden.htmlquote:Actrice Bea Meulman is maaandag op 66-jarige leeftijd overleden. Ze speelde onder meer jarenlang in de comedyserie SamSam.
Dat meldt RTL Boulevard. Meulman was geruime tijd ziek.
Van 1994 tot 2003 was ze te zien als Rietje Brouwer in SamSam. De actrice was ook geruime tijd te zien in Onderweg naar Morgen als Karin de Boei en in Vrouwenvleugel als Teun Metz.
Meulman studeerde aan de Hogeschool voor de Kunsten in Arnhem, waar ze na haar afstuderen ging spelen bij Toneelgroep Theater. Daar speelde ze in verschillende toneelstukken, zoals Othello en Pygmalion.
Ja, maar van deze twee series is ze het meest bekend, vandaar.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Rare TT. Ze heeft wel in meer dingetjes gespeeld...
Gloeiende rietjes! Ik vond dat stel altijd zo tofquote:Op maandag 6 juli 2015 19:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
wat zielig voor Nol die man moet nu zelf zijn potje koken en zijn was doen
Zie opquote:Op maandag 6 juli 2015 19:52 schreef nikkiefan het volgende:
Ze heeft ook in Onderweg Naar Morgen gespeeld. In die serie was ze Karin de Boei, de moeder van Bram.
quote:Opassen!!!-actrice Bea Meulman is maaandag op 66-jarige leeftijd overleden.
Dat meldt RTL Boulevard. Meulman was geruime tijd ziek.
De actrice is vooral bekend van haar personage Jeanien van Weert in Oppassen!!!. Daarnaast was ze geruime tijd te zien in Onderweg naar Morgen als Karin de Boei.
Meulman studeerde aan de Hogeschool voor de Kunsten in Arnhem, waar ze na haar afstuderen ging spelen bij Toneelgroep Theater. Daar speelde ze in verschillende toneelstukken, zoals Othello en Pygmalion.
Toch oppassen met al de series, je kan je toch makkelijk vergissen.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:59 schreef Nizno het volgende:
Het is een groot gemis. Leuke en goede actrice. In Vrouwenvleugel een echte lesbische branie en in SamSam een heterobranie
wel jammer dat nu.nl er eerst een zootje van maakte. Inmiddels gelukkig aangepast.
Zoeken op google naar "Bea Meulman nu.nl" is de fout nog te zien.
Ze heeft wel in OnM en Opassen een kleine rol gehad, maar dat waren zeker niet haar meest bekende rollen.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Toch oppassen met al de series, je kan je toch makkelijk vergissen.
Wel schrikken dit nieuws. Vond haar tof in SamSam en Vrouwenvleugel.
Troost deed Eefje in haar cel, geilste scene in de serie.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:20 schreef fotostarter het volgende:
Jezus, en ook pas 66. Al klinkt dat in mijn oren al oud, aangezien ik me nog als de dag van gisteren kan herinneren hoe ze stond te lebberen in vrouwenvleugel met troost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |