Gewoon doen, het zijn maar tetten.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:44 schreef Fripsel het volgende:
Tegenwoordig zie je het niet zo heel vaak meer volgens mij maar wat vinden jullie van topless zonnen?
Ik zou het liefst in m'n tuin gaan liggen met alleen een broekje maar durf niet zo goedheb niet echt inkijk in m'n tuin ofzo maar als m'n buren uit hun slaapkamer raam kijken kunnen ze me wel zien liggen.
Die kom ik niet iedere dag tegen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:46 schreef Kyubey het volgende:
Obama kan je nog zien met zijn satellieten, wat vind je daarvan?
Daarom moet TS 'm voor zijn en zélf een dergelijke foto posten.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef devlinmr het volgende:
En dan maakt de buurman n foto en post m in kpd
Nee op Facebook en tagt ie TS met de tekst, van mij mag het broekje ook wel uit en als je ooit iemand zoekt om in te smeren, je weet mij te wonen.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef devlinmr het volgende:
En dan maakt de buurman n foto en post m in kpd
Deze man.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom moet TS 'm voor zijn en zélf een dergelijke foto posten.
''Strippen is vooruitgang''quote:Op maandag 6 juli 2015 17:50 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Gewoon doen. Die nieuwerwetse preutsheid duwt ons langzaam terug richting de jaren 50.
Picsquote:Op maandag 6 juli 2015 18:05 schreef -AMG- het volgende:
Ik maak er geen probleem als mijn vriendin dat doet. Lekkere tietjes mogen gezien worden.
op aarde werkt de zwaartekracht dus post die pics maar snelquote:Op maandag 6 juli 2015 18:10 schreef -AMG- het volgende:
[..]
Heb ik. Voor als de zwaartekracht begint in te werken.
Wat had jij dan verwacht?quote:Op maandag 6 juli 2015 18:19 schreef Fripsel het volgende:
Ja deze reacties maken dus duidelijk dat ik het vooral niet moet doen.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 6 juli 2015 18:19 schreef Fripsel het volgende:
Ja deze reacties maken dus duidelijk dat ik het vooral niet moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |