abonnement Unibet Coolblue
pi_154527017
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik vind de tekening prachtig! O+
De manier waarop ik hem interpreteer raakt me.

Dat moet een naar gevoel zijn. ;(
Geen idee of je het wil, maar je mag me gerust toevoegen op skype of google hangout als je dat hebt.
Tegen mij mag je altijd aan kletsen. Al is het niet irl, kan toch een uitlaatklep zijn wellicht. :)

Niet vergeten he dat album. :P
Danke. :@

Ik heb totaal geen verstand van Skype of Google. Heb naast FOK! alleen een Facebookaccount. Wel lief van je.

ik ben nu dat album aan het luisteren en ik vind het echt fantastisch. Ik heb werkelijk nog nooit zulke muziek gehoord.

Even he... hoe interpreteer jij die tekening? Gooi alles er uit. :P
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:05:48 #102
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_154527561
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:51 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Danke. :@

Ik heb totaal geen verstand van Skype of Google. Heb naast FOK! alleen een Facebookaccount. Wel lief van je.

ik ben nu dat album aan het luisteren en ik vind het echt fantastisch. Ik heb werkelijk nog nooit zulke muziek gehoord.

Even he... hoe interpreteer jij die tekening? Gooi alles er uit. :P
Heb je een Gmail adres? Daarmee kun je hangout gebruiken, Kun je elkaar berichten e.d. sturen zoals met icq en msn kon.
En skype kun je zo installeren, is gratis enzo, kun je ook berichten mee versturen. :P
Als je ooit msn had, kun je daarmee op skype inloggen.
Ik heb ooit een facebookpagina aangemaakt om een kattenstream te volgen, maar verder nooit gebruikt.

Hoopte dat je het mooi zou vinden. :)
Niet veel mensen weten het te waarderen en worden er nerveus van.
Ik niet, word er happy en rustig van. :D

Mijn interpretatie... vind ik lastig zo uit te leggen.. maar die hou je van me tegoed.
Freestyle
pi_154527978
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]