abonnement Unibet Coolblue
pi_154527017
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik vind de tekening prachtig! O+
De manier waarop ik hem interpreteer raakt me.

Dat moet een naar gevoel zijn. ;(
Geen idee of je het wil, maar je mag me gerust toevoegen op skype of google hangout als je dat hebt.
Tegen mij mag je altijd aan kletsen. Al is het niet irl, kan toch een uitlaatklep zijn wellicht. :)

Niet vergeten he dat album. :P
Danke. :@

Ik heb totaal geen verstand van Skype of Google. Heb naast FOK! alleen een Facebookaccount. Wel lief van je.

ik ben nu dat album aan het luisteren en ik vind het echt fantastisch. Ik heb werkelijk nog nooit zulke muziek gehoord.

Even he... hoe interpreteer jij die tekening? Gooi alles er uit. :P
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:05:48 #102
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_154527561
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:51 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Danke. :@

Ik heb totaal geen verstand van Skype of Google. Heb naast FOK! alleen een Facebookaccount. Wel lief van je.

ik ben nu dat album aan het luisteren en ik vind het echt fantastisch. Ik heb werkelijk nog nooit zulke muziek gehoord.

Even he... hoe interpreteer jij die tekening? Gooi alles er uit. :P
Heb je een Gmail adres? Daarmee kun je hangout gebruiken, Kun je elkaar berichten e.d. sturen zoals met icq en msn kon.
En skype kun je zo installeren, is gratis enzo, kun je ook berichten mee versturen. :P
Als je ooit msn had, kun je daarmee op skype inloggen.
Ik heb ooit een facebookpagina aangemaakt om een kattenstream te volgen, maar verder nooit gebruikt.

Hoopte dat je het mooi zou vinden. :)
Niet veel mensen weten het te waarderen en worden er nerveus van.
Ik niet, word er happy en rustig van. :D

Mijn interpretatie... vind ik lastig zo uit te leggen.. maar die hou je van me tegoed.
Freestyle
pi_154527978
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Heb je een Gmail adres? Daarmee kun je hangout gebruiken, Kun je elkaar berichten e.d. sturen zoals met icq en msn kon.
En skype kun je zo installeren, is gratis enzo, kun je ook berichten mee versturen. :P
Als je ooit msn had, kun je daarmee op skype inloggen.
Ik heb ooit een facebookpagina aangemaakt om een kattenstream te volgen, maar verder nooit gebruikt.

Hoopte dat je het mooi zou vinden. :)
Niet veel mensen weten het te waarderen en worden er nerveus van.
Ik niet, word er happy en rustig van. :D

Mijn interpretatie... vind ik lastig zo uit te leggen.. maar die hou je van me tegoed.
Ik had vroeger wel msn maar daar heb ik al jaren niet meer op gezeten... Heb wel een Hotmail account.

Mijn familie wordt altijd vreselijk onrustig van de pianomuziek van Bach (daar ben ik een groot liefhebber van). Mijn broertje zegt altijd: Bach = bagger. Daar kan ik altijd enorm om lachen.

Die tekening is de poort naar de Hel.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:33:25 #104
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_154528498
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:17 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik had vroeger wel msn maar daar heb ik al jaren niet meer op gezeten... Heb wel een Hotmail account.

Mijn familie wordt altijd vreselijk onrustig van de pianomuziek van Bach (daar ben ik een groot liefhebber van). Mijn broertje zegt altijd: Bach = bagger. Daar kan ik altijd enorm om lachen.

Die tekening is de poort naar de Hel.
De poort naar de hel had ik er niet uitgehaald. :o
Wel een kloof en een afgrond en daar dacht ik vaag iemand in te zien staan die eigenlijk niet de afgrond in wil en zich omhoog houdt.
Freestyle
pi_154528665
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

De poort naar de hel had ik er niet uitgehaald. :o
Wel een kloof en een afgrond en daar dacht ik vaag iemand in te zien staan die eigenlijk niet de afgrond in wil en zich omhoog houdt.
Het leukste aan dit soort tekening is dat iedereen er iets anders in ziet. :P Ik loop vaak te kloten met kleine details (zoals die afgrond en dat pad).
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:49:24 #106
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_154528950
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:38 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Het leukste aan dit soort tekening is dat iedereen er iets anders in ziet. :P Ik loop vaak te kloten met kleine details (zoals die afgrond en dat pad).
Ik ben te ongeduldig voor details, ik teken op gevoel. :D

Freestyle
pi_154529110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik ben te ongeduldig voor details, ik teken op gevoel. :D

[ afbeelding ]
Dit is wederom een prachtige tekening. Met welk materiaal maak je dit?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:57:18 #108
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_154529181
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:54 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Dit is wederom een prachtige tekening. Met welk materiaal maak je dit?
Dankje. :@
Heel simpel, slechts een memovelletje van 9 x 9 cm. en een zwarte gelpen. :)
Freestyle
pi_154534326
Ik heb vannacht weer zo'n intens zieke droom gehad. Dat heb ik al de hele week trouwens. Dan word ik bezweet en met een misselijk gevoel wakker.

Vandaag ga ik dat boek uitlezen van Hermans. Effe lekker van dat internet af.
pi_154543352


Zo'n soort tekening heb ik eerder gemaakt (weet niet of ik hem al eens gepost had) maar deze is beter uitgewerkt.

Anyway ik ga straks eten bij familie. Mensen zien, daar heb ik wel behoefte aan gekregen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 16:24:01 #111
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_154544600
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:24 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]
Maar ik ben je tekeningen niet zat. *) Dus iig 1 fan heb je. O+
+1
Ik vind je tekeningen fascinerend.
Kom telkens weer terug naar dit topic :Y
pi_154545968
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:24 schreef Gwywen het volgende:

[..]

+1
Ik vind je tekeningen fascinerend.
Kom telkens weer terug naar dit topic :Y
Kijk aan, al 2 fans hier. *)
Nog even en je hebt een heuse fanclub, Rodulf. :D
Freestyle
pi_154546020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:45 schreef Rodulf het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n soort tekening heb ik eerder gemaakt (weet niet of ik hem al eens gepost had) maar deze is beter uitgewerkt.

Anyway ik ga straks eten bij familie. Mensen zien, daar heb ik wel behoefte aan gekregen.
Nice. :Y
Je bent goed in perspectief tekenen, is iets wat ik totaal niet kan.
Freestyle
pi_154554601
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:24 schreef Gwywen het volgende:

[..]

+1
Ik vind je tekeningen fascinerend.
Kom telkens weer terug naar dit topic :Y
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:02 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Nice. :Y
Je bent goed in perspectief tekenen, is iets wat ik totaal niet kan.
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Als ik voor 1 keer mijn bescheidenheid laat varen, die laatste tekening is moeilijk te overtreffen.

Ik wil me de komende tijd bezighouden met boeken lezen. Heb er zo'n 102 in mijn kast staan (laatste keer dat ik telde). Als je mij 5 minuten geeft maak ik een foto van mijn boekenkast.
pi_154554814
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:11 schreef Rodulf het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Als ik voor 1 keer mijn bescheidenheid laat varen, die laatste tekening is moeilijk te overtreffen.

Ik wil me de komende tijd bezighouden met boeken lezen. Heb er zo'n 102 in mijn kast staan (laatste keer dat ik telde). Als je mij 5 minuten geeft maak ik een foto van mijn boekenkast.
Ja laat je bescheidenheid maar eens een stukje varen, mag best. :)

Ben benieuwd naar je boekenkast. :D

Ik heb vannacht ( ! :') ) nog een 1 minuut tekening gemaakt, met jou als inspiratie.
Was net voor ik naar bed ging, in het donker, zonder bril. :D Is wel te zien ook. ;)



:')
Freestyle
pi_154555005
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ja laat je bescheidenheid maar eens een stukje varen, mag best. :)

Ben benieuwd naar je boekenkast. :D

Ik heb vannacht ( ! :') ) nog een 1 minuut tekening gemaakt, met jou als inspiratie.
Was net voor ik naar bed ging, in het donker, zonder bril. :D Is wel te zien ook. ;)

[ afbeelding ]

:')
Wat is het precies? :@ Ik zie een verwonde hand en flatgebouwen.

Hier is mijn boekenkast:



Er staan nog zo veel boeken in waarin ik ooit halverwege ben gekomen en nooit heb uitgelezen. Lezen, lezen, lezen... ik vind dat het mooiste wat er is. Ik kan me geen leven voorstellen zonder boeken.
pi_154555209
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:25 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Wat is het precies? :@ Ik zie een verwonde hand en flatgebouwen.

Hier is mijn boekenkast:

[ afbeelding ]

Er staan nog zo veel boeken in waarin ik ooit halverwege ben gekomen en nooit heb uitgelezen. Lezen, lezen, lezen... ik vind dat het mooiste wat er is. Ik kan me geen leven voorstellen zonder boeken.
Dat is geen hand, het is een boom. :P
Het heeft verder geen betekenis, gewoon een gehaaste krabbel in het donker. :D
Ben de laatste tijd een beetje geremd met tekenen, dit moest er ff uit. ;)

Het eerste wat ik in je boekenkast zie is een bier boek. :D
Dat is aardig wat leesmateriaal. :Y

Ik heb al jaren geen boeken meer gelezen, kan er geen rust voor vinden. ;(
Op internet lees ik dan weer wel heel veel. :P
Freestyle
pi_154555525
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:34 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat is geen hand, het is een boom. :P
Het heeft verder geen betekenis, gewoon een gehaaste krabbel in het donker. :D
Ben de laatste tijd een beetje geremd met tekenen, dit moest er ff uit. ;)

Het eerste wat ik in je boekenkast zie is een bier boek. :D
Dat is aardig wat leesmateriaal. :Y

Ik heb al jaren geen boeken meer gelezen, kan er geen rust voor vinden. ;(
Op internet lees ik dan weer wel heel veel. :P
Dan ook bij jouw tekeningen geldt: iedereen ziet er wat anders in. :P En dat zijn de mooiste tekeningen.

Dat bierboek heb ik jaaaaaaaren geleden voor mijn verjaardag gehad. Ondertussen zwaar gedateerd maar wel een erg vet boek.

Geen boeken kunnen lezen is kut. Ik heb het de afgelopen 3 jaar ook gehad. Pas sinds een paar maanden kan ik me eindelijk weer concentreren.

Ik ben overigens opgegroeid met alcohol. Ik heb dat van mijn opa. Als ik vroeger bij hem op bezoek kwamen zei hij: pak maar sinasappelsap uit de koelkast. En dan moest ik eerst 15 flesjes bier weghalen LOL. Na zijn dood heb ik al zijn boeken gekregen over WO2 (die staan ook in mijn boekenkast). Die man had de oorlog nooit los kunnen laten. Zelfs als ik ze nu opensla ruiken ze nog naar shag.
pi_154555784
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:46 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Dan ook bij jouw tekeningen geldt: iedereen ziet er wat anders in. :P En dat zijn de mooiste tekeningen.

Dat bierboek heb ik jaaaaaaaren geleden voor mijn verjaardag gehad. Ondertussen zwaar gedateerd maar wel een erg vet boek.

Geen boeken kunnen lezen is kut. Ik heb het de afgelopen 3 jaar ook gehad. Pas sinds een paar maanden kan ik me eindelijk weer concentreren.

Ik ben overigens opgegroeid met alcohol. Ik heb dat van mijn opa. Als ik vroeger bij hem op bezoek kwamen zei hij: pak maar sinasappelsap uit de koelkast. En dan moest ik eerst 15 flesjes bier weghalen LOL. Na zijn dood heb ik al zijn boeken gekregen over WO2 (die staan ook in mijn boekenkast). Die man had de oorlog nooit los kunnen laten. Zelfs als ik ze nu opensla ruiken ze nog naar shag.
Ik lust geen alcoholische dranken, drink dus niet. :P

Zag dat je veel boeken van WO2 hebt en "mijn kamp".
Mijn ouders hebben beiden de oorlog meegemaakt, in Rotterdam.
Heb vroeger vaak verhalen gehoord over bloembollen eten enzo. ;)

Heb je nog getekend de afgelopen dagen?
Freestyle
pi_154555899
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:57 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik lust geen alcoholische dranken, drink dus niet. :P

Zag dat je veel boeken van WO2 hebt en "mijn kamp".
Mijn ouders hebben beiden de oorlog meegemaakt, in Rotterdam.
Heb vroeger vaak verhalen gehoord over bloembollen eten enzo. ;)

Heb je nog getekend de afgelopen dagen?
Respect. :7

Dat boek Mein Kampf is niet de originele versie maar een kritische analyse over dat boek.
Mijn opa heeft in de oorlog in Normandië gezeten om bunkers voor de Duitsers te bouwen en mijn andere opa is naar Spanje gegaan. Mooi verhaal was wel dat mijn oma met mijn tante naar het oosten van het land waren gelopen, een Duits legervoertuig hadden laten stoppen en toen een hele lading met eten hadden gekregen.

Hebben je ouders last/iets te maken gehad met het bombardement op Rotterdam? dat heb ik altijd zo'n vreselijke gebeurtenis gevonden.
pi_154556087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:02 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Respect. :7

Dat boek Mein Kampf is niet de originele versie maar een kritische analyse over dat boek.
Mijn opa heeft in de oorlog in Normandië gezeten om bunkers voor de Duitsers te bouwen en mijn andere opa is naar Spanje gegaan. Mooi verhaal was wel dat mijn oma met mijn tante naar het oosten van het land waren gelopen, een Duits legervoertuig hadden laten stoppen en toen een hele lading met eten hadden gekregen.

Hebben je ouders last/iets te maken gehad met het bombardement op Rotterdam? dat heb ik altijd zo'n vreselijke gebeurtenis gevonden.
Dat verdient geen respect hoor. Iets niet lekker vinden is geen prestatie. :P

Mooi verhaal ja, dat zijn de "betere" ervaringen. :)
Volgen mij zijn mijn ouders zelf nooit getroffen door de bombardementen, maar ze hebben er wel veel van gemerkt. Ik weet het eigenlijk niet eens meer zo goed. :@ Vroeger wel over gepraat maar toen was ik klein en daarna nooit veel meer over gehad. Nu is mijn vader overleden en mijn moeder is bijna 90. (ze was al oud toen ze mij kreeg.) ;)

Maak je nog steeds oorlog gerelateerde tekeningen? Of was dat een fase?
Freestyle
pi_154556282
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:12 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat verdient geen respect hoor. Iets niet lekker vinden is geen prestatie. :P

Mooi verhaal ja, dat zijn de "betere" ervaringen. :)
Volgen mij zijn mijn ouders zelf nooit getroffen door de bombardementen, maar ze hebben er wel veel van gemerkt. Ik weet het eigenlijk niet eens meer zo goed. :@ Vroeger wel over gepraat maar toen was ik klein en daarna nooit veel meer over gehad. Nu is mijn vader overleden en mijn moeder is bijna 90. (ze was al oud toen ze mij kreeg.) ;)

Maak je nog steeds oorlog gerelateerde tekeningen? Of was dat een fase?
Mijn familie heeft nooit over de oorlog willen praten. Nu is sowieso iedreeen dood behalve 1 oma. Maar die is zo verschrikkelijk de weg kwijt. Mijn opa van vaders kant heeft er in ieder geval verschrikkelijk mee gezeten, zijn hele leven.

Dat was meer een fase. :P Ik vind het af en toe leuk om Duitse soldaten te tekenen. Ik ben wat dat betreft niet geheel politiek-correct lol. Maar mensen die mij kennen weten hoe ik in elkaar steek. :P

Ik eb net een biertje opengemaakt die ik te lang in de vriezer had laten liggen. Fucking ijs geworden.
pi_154556325
Wat vind je hiervan, Alter-Ego?


Dit ben ik al de hele avond aan het luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2015 23:23:49 ]
pi_154556700
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:23 schreef Rodulf het volgende:
Wat vind je hiervan, Alter-Ego?


Dit ben ik al de hele avond aan het luisteren.
:') :{ :P
Dat vond ik als meisje van 10 leuk. :D

Ik ben bang dat we muzikaal gezien niet op 1 lijn zitten. ;)
Qua muziek ben ik nogal kieskeurig en selectief.
Luister ook nooit radio, kan compleet van humeur omslaan als ik muziek hoor die ik niet wil horen. :@
En wat ik nu ga zeggen doet jou veel verdriet vrees ik... ik HAAT ABBA. :X Krijg daar moordneigingen van. :@
Freestyle
pi_154556941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:21 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Mijn familie heeft nooit over de oorlog willen praten. Nu is sowieso iedreeen dood behalve 1 oma. Maar die is zo verschrikkelijk de weg kwijt. Mijn opa van vaders kant heeft er in ieder geval verschrikkelijk mee gezeten, zijn hele leven.

Dat was meer een fase. :P Ik vind het af en toe leuk om Duitse soldaten te tekenen. Ik ben wat dat betreft niet geheel politiek-correct lol. Maar mensen die mij kennen weten hoe ik in elkaar steek. :P

Ik eb net een biertje opengemaakt die ik te lang in de vriezer had laten liggen. Fucking ijs geworden.
Je tekeningen van soldaten waren wel heel mooi getekend. En ook al zeg je zelf dat je geen gezichten kunt tekenen, weet je het toch weer te geven. :)

Ik leg ook vaak drinken in de vriezer en vergeet het dan. Ontdooit snel zat met deze warmte. :P

Om bij het topic te blijven gooi ik er nog een tekening tegenaan.

Freestyle
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')