Het alternatief is de tafel wegdoen. Voordat ik tot deze ingeving kwam heb ik hem twee welen lang proberen te slijten op weggeef pagina's, maar niemand wil hem hebben. Geen idee waarom, voor die 100 euro is dit de beste tafel ooitquote:Op zondag 5 juli 2015 22:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind het in ieder geval green goed idee.
Nja, heel goed beitsen is het advies. Droog zetten met een zeil oid.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het alternatief is de tafel wegdoen. Voordat ik tot deze ingeving kwam heb ik hem twee welen lang proberen te slijten op weggeef pagina's, maar niemand wil hem hebben. Geen idee waarom, voor die 100 euro is dit de beste tafel ooitVerder kost een buitentafeltje wat hier past toch al gauw 50 euro, dus het wordt al snel een win/win, ook al houdt hij het maar twee jaar uit.
Ik ben wel van plan hem in de winter binnen te zetten want dan komen we niet in de tuin
Ik proef dat je denkt dat hij na drie maanden stuk is. Komt zeker omdat het hout gaat werken?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja, heel goed beitsen is het advies. Droog zetten met een zeil oid.
Neuh stuk zal wel niet. Mooi blijven is wat anders.quote:Op zondag 5 juli 2015 22:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik proef dat je denkt dat hij na drie maanden stuk is. Komt zeker omdat het hout gaat werken?
Is dat ook transparant te krijgen? ;pquote:
Uiteraard. Bijvoorbeeld hier.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is dat ook transparant te krijgen? ;p
Kans op scheuren bij grenen buiten. En als het scheurt komt er vocht onder wat de rest van de lak eraf drukt.quote:
Dat, het is niet voor niets dat buitentafels niet in de bootlak staan.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:51 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Kans op scheuren bij grenen buiten. En als het scheurt komt er vocht onder wat de rest van de lak eraf drukt.
Ik zou iets niet filmvormends toepassen, dus inderdaad een buitenbeits oid. Iets dat in ieder geval het vocht niet opsluit.
Die van mij wel met boven staand verhaal tot gevolgquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:20 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Dat, het is niet voor niets dat buitentafels niet in de bootlak staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |