wat is HAES?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat dat is maar ik heb het even opgezocht; vast nav dat makeup acne filmpje?
Typisch iets verzonnen door mensen die niks aan hun situatie willen doen (vrouwen) maar proberen te zorgen dat de standaard verschuift. Net zoals HAES.
Wat een aidsfilmpje.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit dus. Je bent eerst zogenaamd fucking lelijk en daarna knap doordat je een ton make up smeert op je face.
Wat is het doel hiervan?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit dus. Je bent eerst zogenaamd fucking lelijk en daarna knap doordat je een ton make up smeert op je face.
health at every sizequote:
Zichzelf op de borst kloppen dat ze zogenaamd niet oordelen over het uiterlijk.quote:
Dikke zeugen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
health at every size
wat walvissen verkondigen op tumblr, dat ze gezond zijn
Ik zie genoeg jongens/mannen meedoen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zichzelf op de borst kloppen dat ze zogenaamd niet oordelen over het uiterlijk.
Maar het blijven vrouwen hé. Uiteraard doen ze dat wel over anderen, ook de lelijkerds.
Meeste mensen in dit filmpje zijn "mannen".quote:Op maandag 6 juli 2015 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zichzelf op de borst kloppen dat ze zogenaamd niet oordelen over het uiterlijk.
Maar het blijven vrouwen hé. Uiteraard doen ze dat wel over anderen, ook de lelijkerds.
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie genoeg jongens/mannen meedoen..
Maar laat ik er maar niet over oordelen, straks worden ze boos.
Dan zijn het vast white knights van reddit.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meeste mensen in dit filmpje zijn "mannen".
Och ja, dikke onzin. Je mag je dan wel lekker in je vel voelen als je een morbid obese persoontje bent, gezond ben je niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
health at every size
wat walvissen verkondigen op tumblr, dat ze gezond zijn
Check vanaf 1:31.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meeste mensen in dit filmpje zijn "mannen".
Maw jochies van 15-16.
Misschien even kijken, want volgens mij heb je een verkeerd beeld.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn het vast white knights van reddit.ik heb het filmpje overigens niet bekeken.
Ik zeg je eerlijk bij naam ken ik nu alleen Mia Khalifa (door fok) en James deen. Zo veel kennis heb ik niet helaas?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kennis reikt wel verder dan ik zou hebben verwacht.
Al draagt een aap een gouden ring..quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Veels te veel, zuster. Je bent zondig bezig.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk bij naam ken ik nu alleen Mia Khalifa (door fok) en James deen. Zo veel kennis heb ik niet helaas?
gek ik vind haar daar totaal niet op lijkenquote:Op maandag 6 juli 2015 14:09 schreef Crip het volgende:
[..]
kb lijkt veel op mia khalifa dat is denk ik wat ze bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |