Jamaar! En mijn ffflllbrbrbrbrb dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Een snor op mn tieten kriebelt zo. Vink maar niks
Ik ga er godnondeju een shirt van maken zeg ik jequote:“Being single used to mean that nobody wanted you. Now it means you’re pretty sexy and you’re taking your time deciding how you want your life to be and who you want to spend it with.”
Ja. Ik had gister de makelaar nog gebeld en die zei dat hij die ochtend nog bezig was geweest voor de bank en dat ze of gistermiddag of vandaag lieten weten of het door zou gaan.quote:
Maar het is het wel waard want een fris bed slaapt zo heerlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een bed opmaken ook echt extreme vervelend werk
Mwa. Is na 1 nacht ook wel weer voorbijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar het is het wel waard want een fris bed slaapt zo heerlijk.
Ik heb geen dagelijkse poets die dat doetquote:
JA NU AL JA!quote:
Mankeren je handen iets?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen dagelijkse poets die dat doet
Neuh. Maar mijn zin in dat soort dingen wel. #divaquote:
Een Diva in een vies bedquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar mijn zin in dat soort dingen wel. #diva
Is de zee genaamd Nederland al leeggevist?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, die vriendengroep van mij doet ook alles tegelijk. Het nieuwe hippe ding is "vriendjes in t buitenland". De ene heeft er 1 in Griekenland/Ethiopie, ik in Singapore en weer een ander in Strassbourg.
Super efficient, want nu hoeven we problemen niet uit te leggen... aangezien we ze allemaal hebben
Want na 1 dag is t vies?quote:
Nee, maar de zee in NL is te saai en kalm vaak.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is de zee genaamd Nederland al leeggevist?
Zwart-wit-grijs.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens jou in elk geval niet meer fris
[..]
Ik ken je afglijdende schalen niet. Ik slaap nergens onder in de zomer dus altijd lekker fris.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwart-wit-grijs.
Niet meer vers en fris staat niet gelijk aan "dus vies".
Hmmmm... begrijpelijk. Moet je van houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar de zee in NL is te saai en kalm vaak.
Want je slaapt ook nergens op?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken je afglijdende schalen niet. Ik slaap nergens onder in de zomer dus altijd lekker fris.
Ik verveel me heel snel met 1 ding. Daarom is tapas mijn favoriete voedsel ookquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmm... begrijpelijk. Moet je van houden
| 1 2 3 4 5 6 | Location Date Local Time Activity Heerenveen, Netherlands 07/07/2015 7:23 A.M. Out For Delivery 07/07/2015 6:20 A.M. Arrival Scan Tilburg, Netherlands 07/07/2015 3:30 A.M. Departure Scan Tilburg, Netherlands 07/06/2015 10:21 P.M. Origin Scan Netherlands 07/06/2015 1:19 P.M. Order Processed: Ready for UPS |
O ja, tuurlijkquote:
Nee, serieus. Bed 1 tot 2 keer in de week verschonen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, tuurlijkEn die vloer die vervang of veeg je iedere dag. Ik snap 'm!
quote:10:44 A.M.
The postal code for the receiver is incorrect. We are attempting to obtain correct postal code to complete delivery. / The address has been corrected. The delivery has been rescheduled.
Ervaring leert anders bij UPSquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]Gelukkig werken bij de UPS geen complete mongolen
Dit lijkt oké te gaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ervaring leert anders bij UPS![]()
Zelden gaat daar iets goed
Nu gaat ie naar Suriname.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]Gelukkig werken bij de UPS geen complete mongolen
Zo vaakquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, serieus. Bed 1 tot 2 keer in de week verschonen.
Ik zweet niet dus hoeft ook niet zo vaak.
1 keer per week hierquote:
Bank lag ook lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is idd altijd een dramaDat je je bed afhaalt, maar nog niet opmaakt. En er dan voor t slapengaan achterkomt "Shit....".
Als dat vaak is dan zo vaak ja.quote:
Lijkt PostNL wel dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ervaring leert anders bij UPS![]()
Zelden gaat daar iets goed
Handdoeken doe ik 1 keer mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dat vaak is dan zo vaak ja.
Ook elke dag schone boxer aan
En schone sokken
Handdoeken gaan twee keer douchen mee.
Tshirt ook 1 dag
Oh ja, dat zou jammer zijn. Tenzij hij bij mij wordt bezorgd dan. Dat zou minder jammer zijn.quote:
Of hier, dan zou het totaal niet jammer zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou jammer zijn. Tenzij hij bij mij wordt bezorgd dan. Dat zou minder jammer zijn.
Jij mag hem hebben, ik heb al een iPhone 6.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hier, dan zou het totaal niet jammer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |