| 1 2 3 4 5 6 | Location Date Local Time Activity Heerenveen, Netherlands 07/07/2015 7:23 A.M. Out For Delivery 07/07/2015 6:20 A.M. Arrival Scan Tilburg, Netherlands 07/07/2015 3:30 A.M. Departure Scan Tilburg, Netherlands 07/06/2015 10:21 P.M. Origin Scan Netherlands 07/06/2015 1:19 P.M. Order Processed: Ready for UPS |
O ja, tuurlijkquote:
Nee, serieus. Bed 1 tot 2 keer in de week verschonen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, tuurlijkEn die vloer die vervang of veeg je iedere dag. Ik snap 'm!
quote:10:44 A.M.
The postal code for the receiver is incorrect. We are attempting to obtain correct postal code to complete delivery. / The address has been corrected. The delivery has been rescheduled.
Ervaring leert anders bij UPSquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]Gelukkig werken bij de UPS geen complete mongolen
Dit lijkt oké te gaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ervaring leert anders bij UPS![]()
Zelden gaat daar iets goed
Nu gaat ie naar Suriname.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]Gelukkig werken bij de UPS geen complete mongolen
Zo vaakquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, serieus. Bed 1 tot 2 keer in de week verschonen.
Ik zweet niet dus hoeft ook niet zo vaak.
1 keer per week hierquote:
Bank lag ook lekkerquote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is idd altijd een dramaDat je je bed afhaalt, maar nog niet opmaakt. En er dan voor t slapengaan achterkomt "Shit....".
Als dat vaak is dan zo vaak ja.quote:
Lijkt PostNL wel dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ervaring leert anders bij UPS![]()
Zelden gaat daar iets goed
Handdoeken doe ik 1 keer mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dat vaak is dan zo vaak ja.
Ook elke dag schone boxer aan
En schone sokken
Handdoeken gaan twee keer douchen mee.
Tshirt ook 1 dag
Oh ja, dat zou jammer zijn. Tenzij hij bij mij wordt bezorgd dan. Dat zou minder jammer zijn.quote:
Of hier, dan zou het totaal niet jammer zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou jammer zijn. Tenzij hij bij mij wordt bezorgd dan. Dat zou minder jammer zijn.
Jij mag hem hebben, ik heb al een iPhone 6.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hier, dan zou het totaal niet jammer zijn.
Nee hoor, CL krijgt die.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Renesite het volgende:
Ik ook. Alleen mijne is stuk... dus krijg nieuwe
Das lief van jequote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij mag hem hebben, ik heb al een iPhone 6.
Dat zet Apple er in. Te oud dus programmeren we er bugs in.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Aangezien mijn 4s vreemde kuren begint te vertonen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zet Apple er in. Te oud dus programmeren we er bugs in.
Dan moet je een nieuwe kopen
Juist. En een 4 jaar oude Android gaat nog prima mee. Kijk maar om je heen, stapels mensen lopen nog rond met een Galaxy S2.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zet Apple er in. Te oud dus programmeren we er bugs in.
Dan moet je een nieuwe kopen
ik ook als ik dat zo leesquote:
Nou hij is nog niet dood maar als Siri in de bioscoop uit zichzelf mensen gaat bellen, word ik er toch niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef Renesite het volgende:
4s was van mij na drie jaar inderdaad dood
En niet zomaar mensen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij is nog niet dood maar als Siri in de bioscoop uit zichzelf mensen gaat bellen, word ik er toch niet vrolijk van.
Zijn dat verveledne mensen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij is nog niet dood maar als Siri in de bioscoop uit zichzelf mensen gaat bellen, word ik er toch niet vrolijk van.
Eindelijk, na al die jaren!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stalken gaan wel de verkeerde kant op zo
Er liepen blagen te kutten en ze hadden alles ondergespoten met cola, daar liepen we een beetje over te zeiken en toen hoorde ik ineens m'n tas pratenquote:
Is het al Suikerfeest?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er liepen blagen te kutten en ze hadden alles ondergespoten met cola, daar liepen we een beetje over te zeiken en toen hoorde ik ineens m'n tas praten
Ze waren gewoon blank hoorquote:
Oh, die terreur is normaal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren gewoon blank hoorMaar toen de film eenmaal begon waren ze wel stil. De halve zaal lag overhoop, maar toch.
O ik ga nog een paar keer per maandquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, die terreur is normaal tegenwoordig.
Ik heb nog een bioscoopbon ergens, die gaat vast nooit meer gebruikt worden.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:09 schreef ArTiC het volgende:
Mijn Siri heeft ook ooit spontaan iemand gebeld, heb het meteen uitgezet
Heb je een abonnement?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik ga nog een paar keer per maandMeestal gaat het goed.
ouwe Apple fanquote:
Wat kost een kaartje tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets, een kortingskaart die je eerst moet kopen
Android? Wat is dat voor een merk?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist. En een 4 jaar oude Android gaat nog prima mee. Kijk maar om je heen, stapels mensen lopen nog rond met een Galaxy S2.
keuzes keuzes keuzesquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Matinee, weekend, 2d of 3d.
iets voor paupersquote:
Het is bij ons op het werk geen eens toegestaan vanwege veiligheidsrisico's.quote:
Bij ons wordt het echt heel beperkt toegestaan. Maar sterfhuisconstructie.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is bij ons op het werk geen eens toegestaan vanwege veiligheidsrisico's.
Geen connecties met mail, agenda, wifi of wat dan ook. Alleen iOS en Windows
Dat niet, maar ik zweet bij het minste of geringste als een otter.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:25 schreef Q. het volgende:
Van mij mag er wel even een verfrissende regenbui over dit land gaan. Benauwd buiten, moeite met ademhalen.
Hier dus echt actief geblokkeerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons wordt het echt heel beperkt toegestaan. Maar sterfhuisconstructie.
Nog twee maanden afzien voor ik mag.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:33 schreef DrMarten het volgende:
Hatseflats! Vanaf komende 3 weken enorm uitslapen! Bijna vakantie
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan kun je nog niet uitslapen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |