En dan moet je ook ng terugquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is anderhalf. De bios is bijna vier
Bioscoop is hier 5,5 km fietsen.... of paar minuten met de treinquote:
Wanneer en hoe laatquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:33 schreef Renesite het volgende:
Internetstruinen voor trouwfeestje. Waren we niet van plan, maar nu willen we misschien toch een borreltje doen thuis/in de tuin voor 30 vrienden
Meerdere kroegen zelfsquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo dicht bij een kroeg woon
Jouw soort kroeg?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meerdere kroegen zelfssterker nog, op 30 meter afstand zit ook een soort van brallerige kroeg.
Jouw stamkroeg?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meerdere kroegen zelfssterker nog, op 30 meter afstand zit ook een soort van brallerige kroeg.
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]!
We hebben besloten de dichtbijstaande mensen te kiezen. Je bent wel de gepasseerd. Ik zei "Pat, Juup dan?" Maar hij zei dat je hoorde bij graag geziene 'kennissen' ipv. vrienden. Vond ik wel wat ver gaan.. maar helaas.
gisteravond nog ff gedaan. Scheelt weerquote:Op zondag 5 juli 2015 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier nog net niet gelukkig, ik moet nog even wat in de tuin doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |