Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tingo vraagt: Wat als er geen echte nukes en zulke organisaties als ISIS bestaat?
![]()
Tingo, besta jij wel?
Absoluut.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tingo vraagt: Wat als er geen echte nukes en zulke organisaties als ISIS bestaat?
![]()
Tingo, besta jij wel?
Samen met Lambiekje zeker. XD (Sorry moest gewoon.)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Absoluut.
En ik heb zulke opmerkingen als ' Are you for real?' in 't eche leven gehad.
Er is veel meer over in andere topics.Ik denk de onthoofdings vids zijn nep dus ik vertrouw geen reet van de IS onzin verhaaltjes.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.
Ik denk lambiekje heeft wat interessante meningen maar op vele onderwerpen ben ik niet met 'm eens.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Samen met Lambiekje zeker. XD (Sorry moest gewoon.)
... En dat is natuurlijk goed. Ieder moet wel zijn eigen "weg" vinden. Als er maar door het opzichte bedrog van wetenschap en politiek gekeken wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk lambiekje heeft wat interessante meningen maar op vele onderwerpen ben ik niet met 'm eens.
het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorismequote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:08 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wacht wat? IS bestaad niet? Die heb ik nog nooit gehoord.
Hier je alu-hoedje.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorisme
ok, waarom bewapent de cia IS? al zou de IS een hulpmiddel zijn, wie of wat moeten zij dan uit de weg ruimen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is bedachte getrainde en bewapende cia snuiters. Het is dus een fake terrorisme
Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geloof me dit komt veel vaker voor dan je denkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?
Je bevind je in het psychohok, wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik dit echt gelezen of bevind ik me in een slechte droom?
Ik kom hier niet zo heel vaak, nu op verzoek om een topic te lezen, ben alleen maar de zolderkamer autisten gewend, dit is even aanpassen dusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bevind je in het psychohok, wat had je anders verwacht?
Ze moeten chaos en angst veroorzaken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:01 schreef Tijdisgeld het volgende:
[..]
ok, waarom bewapent de cia IS? al zou de IS een hulpmiddel zijn, wie of wat moeten zij dan uit de weg ruimen?
Kun je iets specifieker zijn dan kan je het betreffende gedeelte(waar je naar op zoek bent) aangewezen worden, er komt in dit topic(reeks) van alles voorbij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo heel vaak, nu op verzoek om een topic te lezen, ben alleen maar de zolderkamer autisten gewend, dit is even aanpassen dus
Ik heb het al gevonden, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn dan kan je het betreffende gedeelte(waar je naar op zoek bent) aangewezen worden, er komt in dit topic(reeks) van alles voorbij.
Ik denk dat Biekje en Tingo maar eens in bijvoorbeeld het centrale Syrië en het Irak topic in NWS naar wat foto's en filmpjes moeten gaan kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs al zouden ze je kop er afhakken zou je het nog fake-terrorisme vinden.
Ik ga nog liever naar griekenland.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:36 schreef theguyver het volgende:
Als we nou allemaal geld bij elkaar gooien en een reisje plannen..
naar Raqqa of zo...
http://www.powned.tv/nieu(...)en_in_ishoofdst.html
er is toch niks loos daar
Dat zei ik ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er mis met Italië? Fantastisch land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |