SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
tollquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vroegah was het met kabeltje en nu kan het gewoon via blauwtand
Via menu scannen naar bluetooth devices en dan ps knop + share knop ingedrukt houden tot je led gaat knipperen
Wat denk je dat ik nu aan het doen benquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toll
kan ik daarmee de batmans uit gaan spelen
hue airco..if only..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben![]()
Lekker hoor met een airco erbij
Ohja, moet ook nog City uitspelen voordat ik aan Knight wil beginnen. Asylum was echt een dikkequote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:52 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Asylum and City Remastered???
Where are you?
Chromecast master racequote:
Dan is het hier 31 graden niet te doenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hue airco..if only..
ik lig gewoon met mn blote snikkel op de bank![]()
![]()
Ik ga daar denk ik op wachten. Ik kon de nieuwe Batman wel lenen, maar als de geruchten kloppen dat ze eind dit jaar komen. Dan wacht ik daar wel op zodat ik dan het hele verhaal kan meemaken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:52 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Asylum and City Remastered???
Where are you?
Ja behalve dat origins niet een remaster krijgt en je die dus nog niet kan doen op de PS4quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ga daar denk ik op wachten. Ik kon de nieuwe Batman wel lenen, maar als de geruchten kloppen dat ze eind dit jaar komen. Dan wacht ik daar wel op zodat ik dan het hele verhaal kan meemaken.
leer afkoelenquote:
En deze Mitch von Streets altijd met z'n stelenquote:
Pauper bedelaar ipv een dief.. Dat is beter?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:36 schreef Jiang153 het volgende:
Nah broeders ik ga lekker bedrijfsadministratie/externe verslaggeving doen![]()
Had het tentamen al gehaald en dus eigenlijk al vakantie, maar omdat ik het cijfer niet hoog genoeg vond, heb ik de docent het cijfer maar om laten zetten naar een onvoldoende zodat ik een aanstaande dinsdag nog een keer doe![]()
[..]
En deze Mitch von Streets altijd met z'n stelen
Het zijn donaties hoor.
Donaties zijn natuurlijk alleen maar voor paupers/bedelaarsquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pauper bedelaar ipv een dief.. Dat is beter?
...plus dat je bij The Witcher 3 niet het idee hebt dat ze bewust content eruit hebben gehouden/gesloopt, wat ik bij Arkham dus wél heb, en ze veel meer value-for-money bieden qua Season Pass, en alle oppervlakkige DLC gewoon gratis aanbieden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar voor AK premium betaal je 109,- en TW3+season pass was voor mij 60,- dus dat vind ik een groot verschil
Je bedoelt dus nu te beweren dat die kikker jouw gezicht aanzag voor een kikkerkont, en dat hij die wilde humpen...?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:55 schreef Jimbo het volgende:
huuuu ik werd net aangevlogen door een fucking grote kikker in mn huis
nietsvermoedend pak ik een flesje water om in de ijskast te gooien, spring er opeens een beest in mn gezicht
kutbeest, niet meer zo geschrokken sinds resident evil II geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |