Dit valt mij ook op, dan niet met duitsland maar wel met Oostenrijk of Spanje, dat ze daar veel luxer zijn geingericht en een veel groter assortiment verse fruit en groente. Maar om nou vanaf de randstad naar Duitsland, Oostenrijk of Spanje te rijden is weer een beetje te weinig van het slechte.quote:
ja, we kunnen niet allemaal zo'n spannend leven hebben als tsquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:24 schreef bonke het volgende:
zow, jij hebt een mooi aldi avontuur beleeft zeg
durf te wedden dat hij duizend keer meer betaald heeft dan dat ding waard is omdat het 'vintage' is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:32 schreef Sigaartje het volgende:
Oh een ouderwets ding dus. TS heeft echt geen cent te makken.
Als je niet overweg kan met een moderne spiegelreflexcamera moet je wel. Mijn opa loopt ook nog met een oude Nokia uit 2003 omdat een smartphone te moeilijk is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:52 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
durf te wedden dat hij duizend keer meer betaald heeft dan dat ding waard is omdat het 'vintage' is.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:24 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dit valt mij ook op, dan niet met duitsland maar wel met Oostenrijk of Spanje, dat ze daar veel luxer zijn geingericht en een veel groter assortiment verse fruit en groente. Maar om nou vanaf de randstad naar Duitsland, Oostenrijk of Spanje te rijden is weer een beetje te weinig van het slechte.
Spiegelreflexquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als je niet overweg kan met een moderne spiegelreflexcamera moet je wel. Mijn opa loopt ook nog met een oude Nokia uit 2003 omdat een smartphone te moeilijk is.
Haha het zit je diep hé. Alsof leica alleen dat model heeft. Ze hebben een samenwerking met panasonic onder andere. Maar ach.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:06 schreef CrashO het volgende:
Leica
Jij fucking hipster. Beetje elitair doen door subtiel `Leica` te droppen ipv Camera, maar dan wel bij de Aldi shoppen op een tijdsstip dat normale mensen werken.
Er zijn geen regels voor de het of een, ik kan het dus ook niet fout hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:39 schreef 7nightwing7 het volgende:
Het pinautomaat. Ja meid/ding het is warm he
quote:Het Nederlands heeft twee bepaalde lidwoorden: het voor onzijdige woorden en de voor mannelijke en vrouwelijke woorden. Wie het Nederlands als moedertaal heeft, weet meestal vanzelf of een woord de of het krijgt. Maar voor buitenlanders die het Nederlands leren, is het voor het grootste deel een kwestie van uit het hoofd leren. Er zijn namelijk geen regels voor. Gelukkig is er wel enig houvast, hoewel er steeds uitzonderingen zijn.
maken ook nog wel nieuwe camera'squote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:32 schreef Sigaartje het volgende:
Oh een ouderwets ding dus. TS heeft echt geen cent te makken.
geeft het topic wat extra flair, kijk hoeveel er het merk niet kennenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vind deze TS ook maar een lutser, maar Leica maakt ook nieuwe toestellen he![]()
Goede toestellen ook. TS is dus gewoon beetje duur aan het doen door de merknaam te laten vallen.
Koffiepets is echter behoorlijk foutquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:41 schreef spierbal het volgende:
[..]
Er zijn geen regels voor de het of een, ik kan het dus ook niet fout hebben
[..]
ik typte het hoe de vrouw het van Jan uit sprak domme drol.of zag je de dubbele punt niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Koffiepets is echter behoorlijk fout
Zo citeer je niet iemand, domme drolquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:11 schreef spierbal het volgende:
[..]
ik typte het hoe de vrouw het van Jan uit sprak domme drol.of zag je de dubbele punt niet?
ach jee, dit doet mij geen deugd.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo citeer je niet iemand, domme drol
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit! Hoewel ik geen fan ben van AH basic.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:50 schreef PantaRhei het volgende:
Overigen is de Aldi ook duurder geworden. AH basic is in veel gevallen goedkoper en het assortiment van de Lidl is een stuk beter.
Ik las trouwens dat senseo enz. niet elke keer hun koffiepads mochten aanpassen als het niet nodig was voor een nieuwe versie (alleen maar om nepversies van de lidl enz. te dwarsbomen)quote:
Het is lekker goedkoopquote:Op zondag 5 juli 2015 10:15 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Waarom kom je überhaupt in de Aldi?
quote:Op zondag 5 juli 2015 10:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
Net als het OV is er de Aldi. Klassenscheiding pur sang - nu kun je rustig te veel betalen bij de Appie zonder dat er paupers voor je voeten lopen, moet je niet klagen dat je in de onrendabelenSupermarkt paupers tegen komt
* NiGeLaToR is Lidl fan - begeef me graag soms even onder de mensen. Maak er een uitje van, ophaalbrug naar beneden, auto even laten voorwarmen/koelen door de chauffeur en dan natuurlijk handtekeningen zetten bij de Lidl. Komen ze me altijd tegemoet gerend - kijk mama, deze meneer heeft wel een baan, mag hij mijn papa worden?!![]()
[ afbeelding ]
Ach, beter dat, dan die leugenaars bij de Jumbo van , vierde in rij boodschappen gratis (en ze houden zich er nooit aan)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:09 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Niks nieuws... Aldi altijd fucking traag en exta kassa's opengooien ho maar.. plus die cassières altijd chaggie tenzij ze een mede-pauper-persoon kennen gaan ze uitgebreid een praatje maken waardoor alles nog langer duurt. Nee, mij zul je er niet snel vinden..
Ja, je wordt niet rijk door altijd bij de duurste winkel(s) te kopenquote:Op zondag 5 juli 2015 10:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar in werkelijkheid zijn het natuurlijk vooral rijken die naar de Lidl gaan, en dan bij de kassa de boodschappen gauw in een hergebruikte AH-tas stoppen zodat het bij aankomst thuis voor de buren niet opvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |