+1. Overgeven kan ik ook echt niet tegenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Poep en plas trek ik wel, maar braaksel..Hij mag mij elke dag de boel onderplassen, maar overgeven is toch wel het ergste wat hij mij kan ''aandoen''.
De mijnes zaten heel vaak onder de warmtebultjes en hebben er nooit last van gehad. Nu lekker vaak bloot laten lopen. Als je dr kleding aangeeft kan het gaan schuren en dan jeuken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
Hier heb ik ook warmtebultjes gespot, vooral op haar buik. Is er iets dat je daaraan moet doen? Weet ik het, poeder of een zalfje, of hebben ze daar geen last van?
Oh dat heeft bram erg lang gehad hoor. Ikke poepen, incl moeilijk gezicht. Maar zodra op wc huilen en niet leuk.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:30 schreef Loj het volgende:
Iedereen is hier idd wel opeens bezig met zindelijkheid zeg!
Wel wel knap van iedereen
Ow vertelt het wel dat hij aan het plassen/poepen is. Maar luier uit en op het potje/wc daar doen we niet aan
Ik neem aan dat die mensen inmiddels niet meer bij jullie kennissenkring/vriendengroep horen?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:13 schreef L-E het volgende:
Zelfs voor de crematie van Elva namen sommigen niet de moeite zich af te melden. Treurig wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |