(but thats my opinion..)
quote:En het risco lopen een tmf-oog te krijgen?
Op woensdag 13 november 2002 19:26 schreef NiKos het volgende:
Doen wie het eerst de clip spot?
quote:je moet zowiezo niet iets luisteren om stoer te zijn, maar je moet iets luisteren wat JIJ goed vind.
Op woensdag 13 november 2002 19:43 schreef Diepvrieskip het volgende:
Nounou jullie brengen het weer lekker negatief. Of alles wat wat meer in de belangstelling komt te staan per definitie slecht is.... Ik heb thuis ook 2 draaitafels en een mengpaneel met een zooi hardstyle platen.... ik draai al een jaartje of 4. Wat is er mis mee? Ik draaide al hardstyle voordat het bekend was. En Dana & Pavo zijn zeker niet de enige 2 dj's die ik ken, ik ken dr heel wat meer, en dan niet de bekende. Wat moet je dan luisteren om stoer te zijn? Techno? Electro? Nog ff en dat wordt hetzelfde als de hardstyle.... let maar op. Laat iedereen lekker z'n eigen stijl hebben.... ik heb liever dat ik op de radio hardstyle hoor dan dat ik die bagger R&B hoor.
Dana & Pavo kunnen er toch niks aan doen dat ze retegoed zijn.. vooral Pavo.
Waar op gedoelt word zijn de mensendie hardstyle NU beginnen te ontdekken omdat hun vrienden allemaal roepen dat hardstyle helemaal 'the bom' is en dan gaan zij het ook maar leuk vinden.
Waar de 'hardstylers' van het eerste uur bang voor zijn is dat er met hardstyle hetzelfde gebeurt als met de hardcore'scene'. Veel meelopers en platen die nergens op slaan.
Zeg nou zelf, niemand zit toch te wachten op een 'happy hardstyle'?
quote:Ja, daarom,
Op woensdag 13 november 2002 19:34 schreef U-lerZzZ het volgende:
Sensation - Black Anthem (Lady Dana mix) dan?
En alsof er nooit CDS'es van Cosmic Gate ofzo zijn verschenen
er zijn ook mensen die veel langer meedraaien in deze scene dan toen de hype kwam en echt weten waar ze het over hebben.
Ok.. dat is gezegd..
nu:
Er zijn wel meer platen op CD single gereleased alleen je vindt ze niet allemaal zomaar bij de FRS in het bakkie. Toch vind ik het persoonlijk twijfelachtig dat deze muziek ooit in de top40 terecht gaat komen want als ik het aan de meeste van mijn (niet van hardhouse/hardcore-houdende) vrienden laat horen dan roepen ze gelijk: gabberrr!
Kennelijk is het dus voor sommige mensen toch te veel van het goeie.
Desondanks zal dat er misschien ook weer niet toe leiden dat het niet in de lijst komt, want zoals je weet stonden er ooit hardcore platen in de hitlijsten. Ik zet er m'n vraagtekens bij.
Idd. ID&T heeft een balletje opgegooid met techno (Innercity 2k1, Shockers, Sensation Black) en dat wil toch niet echt aanslaan bij het grote publiek. (En ik weet wel waarom, da's precies de reden dat ik het zelf ook niet leuk vind ). Maar ID&T kennende zullen ze net zo lang pushen totdat ze hun product op de markt gezet hebben.
Maar om tot een goed eind te komen: ALLES is beter dan die vert**fte @#! R&B
dat is echt de hoofdoorzaak dat ik geen TMF/MTV/Box meer kijk. je ziet niets anders dan clips van groepen met overdadig veel goude kettingen onder begeleiding van een nietszeggende dreuntoon.
[Dit bericht is gewijzigd door -ScuL- op 13-11-2002 19:57]
quote:Zo is het, mensen moeten gewoon niet zeiken als muziek ineens ook in de charts terecht komt. Trance is tegenwoordig ook totaal commercieel maar ik vind het daarom echt niet minder stoer om daar nou naar te luisteren.
Nounou jullie brengen het weer lekker negatief. Of alles wat wat meer in de belangstelling komt te staan per definitie slecht is.... Ik heb thuis ook 2 draaitafels en een mengpaneel met een zooi hardstyle platen.... ik draai al een jaartje of 4. Wat is er mis mee? Ik draaide al hardstyle voordat het bekend was. En Dana & Pavo zijn zeker niet de enige 2 dj's die ik ken, ik ken dr heel wat meer, en dan niet de bekende. Wat moet je dan luisteren om stoer te zijn? Techno? Electro? Nog ff en dat wordt hetzelfde als de hardstyle.... let maar op. Laat iedereen lekker z'n eigen stijl hebben.... ik heb liever dat ik op de radio hardstyle hoor dan dat ik die bagger R&B hoor.
Dana & Pavo kunnen er toch niks aan doen dat ze retegoed zijn.. vooral Pavo.
Oh ja en fuck R&B en Hiphop
quote:Woord omhoog! Neger!
Op woensdag 13 november 2002 19:54 schreef -ScuL- het volgende:
eerst ff dit punt:
Maar om tot een goed eind te komen: ALLES is beter dan die vert**fte @#! R&B
Alsof een plaat alleen goed kan zijn als er geen geld mee verdiend wordt, en dat is natuurlijk ook bullshit, want er wordt genoeg geld verdiend door de DJ's die hem draaien.
Ik kan me ook voorstellen dat wanneer je een goed nummer maakt, je hem op single uit wil brengen, omdat niet iedereen de toegang heeft tot een draaitafel op een goed verkopend feest.
Ik kan het alleen maar toejuichen!
quote:Goooooooo Seborik!
Op woensdag 13 november 2002 20:02 schreef Seborik het volgende:
Hou eens op met het afzeiken van R&B, jullie willen ook niet dat ze hier komen rommelen.
quote:Daar gaat het ook niet om. Deze vorm van hardhouse is er voor gemaakt om commercieel te worden, net als diverse vormen van trance. Af en toe zie je ook wel eens een lichte technoplaat onderin de hitlijsten verschijnen. Tuurlijk is het mooi dat artiesten eindelijk eens wat brood op de plank krijgen. Uiteindelijk doe je het daar ook voor. Je hebt dan natuurlijk altijd weer van die lui die gaan zitten mekkeren dat ze niet willen dat hun favoriete plaatjes in de hitlijsten komen. Voor die lui heb ik een boodschap: Doe die oogkleppen eens af en zie dat er heel veel mensen naar dit soort muziek luisteren!
Nounou jullie brengen het weer lekker negatief. Of alles wat wat meer in de belangstelling komt te staan per definitie slecht is....
De eerste 'hardstyle' single release is het zeer zeker niet. En voor de rest, er zijn al zat topics om te discussieren over de populariteit etcetera
Techno dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |