Ja daar was ik mee begonnen, maar dat is flink wat werk met dit weer, ik dacht misschien is er een betere manier. Stuc is al droog namelijk.quote:
Onze stucadoor had een rol plastic en was in 2 minuten klaar met opruimen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:36 schreef alki het volgende:
ja er is een makkelijke manier de stucadoor van ons had zon breed stucmes aan een stok gemaakt en daarmee kun je in eenkeer flinke stukken wegschrapen.
Of met een platteschep is ook een optie
Daar heeft OP nu helemaaaaaal niks meer aan ... zelfs al heb je gelijk...quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:41 schreef hoas het volgende:
[..]
Onze stucadoor had een rol plastic en was in 2 minuten klaar met opruimen.
De stukadoor het laten opruimen? Of was het zo'n werkspotknakker?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:24 schreef milpek het volgende:
Titel zegt het al. Na het stucen is er nogal wat stuc terechtgekomen op de geegaliseerde vloer en dat wil ik graag schoonmaken. Wat is de beste manier?
Ik heb uiteindelijk een schraapmes met steel gekocht en daarmee lukt het. Wel veel werk, maar goed niks aan te doen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:34 schreef Gieliovd het volgende:
Sneeuwschuiver.
Platte zandschep (bats).
Schraapmes met steel.
Plamuurmes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |