Hoofdschudden ken ik alleen van het begin, toen ze de tepel pakte. Maar nu herkent ze de bvgeefhouding, als ze erin ligt is het zwaaien met de armen, schoppen en de mond wijd open. En dan die pretoogjes.

Eenmaal aangehapt ligt ze met het ene handje op de tiet, de ander ertussen friemelend met shirt. Genieten hoor.
Slapen is de afgelopen dagen ook voor baby's

een uurtje hooguit, en dan is het wel weer mooi. In slaap komen is ook strijd. Ik ben er maar druk mee.
Warm is het ook. Hoe warm wil ik niet weten. Beneden iig 25 graden. Boven luiken, ventilator aan, maar warmer dan beneden. Alles tegen mekaar open lijkt me niet handig. De muggen zullen ons opvreten.

leuk joh, wonen bij water.
Ik kwam hier eigenlijk voor een vraag. We hebben dolfinarium op de planning voor zondag. Maar dan wordt het dus ook weer zo warm. Eerst wilde ik dragend, maar dat gaat het dus sowieso niet worden. Maar ik denk dat ik het beter een week kan uitstellen, zo warm met baby. Mijn broer en gezin gaat ook mee, en die hebben een zoontje van 9 maanden.
We gaan overigens niet voor de kids, maar voor onszelf. Die kleintjes merken er toch weinig van. Oh de vraag.. Ja, wat zouden jullie doen? Y is nu bijna 4 maanden. Uitstellen, of gewoon gaan?
Donderdag ook 'wat leuks gaan doen' want sm is jarig, maar ik denk dat ik voor een supermarkt trip kies. Airco
Verder moest ik even

Doen bij de badfoto. Weer een reden om snel een luifel te regelen.
En

Bij de andere foto's ook hoor.