Die vind ik dan weer erg lastig! Weet nooit of het een rechte lijn moet zijn en op welke manier en in welke richting...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:30 schreef Sarabi het volgende:
De zogenaamde 'zoekplaatjes' zijn wel redelijk uitdagend.
De lijnpuzzels (connect the dots) en 'codeplaatjes' zijn makkelijker.
De doolhoven sla ik over
Aaaah klinkt idd makkelijker jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Het is makkelijker
Elk vakje heeft een cijfer en in de legenda kan je dan vinden of je dat vakje helemaal, half (en dan op wat voor manier half) moet invullen.
Een ander soort is weer dat elk cijfer met een kleurtje overeen komt.
En de zoekplaatjes zijn wel wat lastiger, die lijken eerder op Japanse puzzels.
Maar die gaan tot nu toe ook nog altijd fout bij mij
De laatste die ik gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Met deze ben ik nu bezig! Alleen is het bijzonder druk op het werk dus er aan toe komen doe ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Het is makkelijker
Elk vakje heeft een cijfer en in de legenda kan je dan vinden of je dat vakje helemaal, half (en dan op wat voor manier half) moet invullen.
Een ander soort is weer dat elk cijfer met een kleurtje overeen komt.
En de zoekplaatjes zijn wel wat lastiger, die lijken eerder op Japanse puzzels.
Maar die gaan tot nu toe ook nog altijd fout bij mij
De laatste die ik gemaakt heb:
[ afbeelding ]
Van mij mag je ze gewoon plaatsenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:31 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Met deze ben ik nu bezig! Alleen is het bijzonder druk op het werk dus er aan toe komen doe ik niet.
Thuis wel een aantal anderen gemaakt waarbij je wat meer moet nadenken, dat vind ik dan leuk om lekker thuis te doen.
Word het op prijs gesteld als ik ze spoiler?
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:54 schreef Moira. het volgende:
Ik heb deze trouwens ook gekocht inmiddelsGa hem binnenkort eens uittesten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |