Eens, imo één van de beste series.quote:Op maandag 20 juni 2016 20:59 schreef Evi_90 het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen deze serie kijken.
Net maar weer aan het eerste seizoen begonnen.
Niet zo gek, aangezien we wachten op het volgende seizoen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Opvallend rustig topic voor zo'n topserie...![]()
Er is net een 'nieuw' seizoen op Netflix. Ik denk dat een hoop mensen niet op de hoogte zijn dat peaky blinders elders al verder wasquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niet zo gek, aangezien we wachten op het volgende seizoen?
Ah zo.. Dit is eigenlijk wel het USA topic.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Er is net een 'nieuw' seizoen op Netflix. Ik denk dat een hoop mensen niet op de hoogte zijn dat peaky blinders elders al verder was
Ik ben net aan seizoen 2 begonnenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Niet zo gek, aangezien we wachten op het volgende seizoen?
Dat is waar, deze serie hoort al minimaal 10 topics te hebben!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben net aan seizoen 2 begonnenMaar zelfs dan.. 3 pagina's niet ik nog niet bepaald druk natuurlijk
Wij kijken het 'nieuwe' seizoen inderdaad via Netflix.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:24 schreef ems. het volgende:
Er is net een 'nieuw' seizoen op Netflix. Ik denk dat een hoop mensen niet op de hoogte zijn dat peaky blinders elders al verder was
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:20 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[ afbeelding ]
15 November op BBC2 !!!![]()
![]()
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:56 schreef Forbry het volgende:
Het duurde even, maar inmiddels seizoen 3 gezien.
Ik had even nodig om er goed in te komen, maar uiteindelijk weer heel erg genoten en heb nog steeds een 'tv-crush' op Thomas (godver, zijn ogen ook... ik zou bijna alleen daarom al de serie blijven kijken).
Zo snel al! Dat is over twee weken al!quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:20 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[ afbeelding ]
15 November op BBC2 !!!![]()
![]()
Twee weken is niet veel, maar als je wilt kun je nog net het laatste seizoen herbekijken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:26 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[..]
Zo snel al! Dat is over twee weken al!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |