Je hebt het terras aflopend naar het huis toe?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:20 schreef Urnotindangr het volgende:
Aan het zwembad zelf is niks te zien kwa vorm, heb alleen geen zin in een vloefgolf van 6000 liter zo door de schuifpui de woonkamer in
Want 6000 liter water wat ineens vrij komt kan onmogelijk een paar centimeter hoogte overbruggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt het terras aflopend naar het huis toe?
Van het huis naar het midden en van de schuur naar het midden met zon goot in de grond.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt het terras aflopend naar het huis toe?
Doe je 'm gewoon 180° draaien..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:38 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
Anders moest ik hem onder het afdak zetten. Dan stond hij aan de anderekant lager.
Het gaat erom waar eventuele problemen zich zullen voordoen... Dat is aan de lage kant van het terras.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Want 6000 liter water wat ineens vrij komt kan onmogelijk een paar centimeter hoogte overbruggen?
Als hij knapt (wat zeer, zeer onwaarschijnlijk is) kan het zijn dat je schuur een drupje water krijgt. Het huis staat veilig.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:38 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
Van het huis naar het midden en van de schuur naar het midden met zon goot in de grond.
[ afbeelding ]
Anders moest ik hem onder het afdak zetten. Dan stond hij aan de anderekant lager.
Schuur staat veilig bedoel je, op de achtergrond. Voorkant foto staat hij hoger, het water dan. (Huiskant)quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als hij knapt (wat zeer, zeer onwaarschijnlijk is) kan het zijn dat je schuur een drupje water krijgt. Het huis staat veilig.
Maar dergelijke zwembaden zijn wel aardig stevig. Ik zou alleen mijn twijfels gehad hebben als het zo'n groot bad met opblaasrand was geweest.
Luxe schuur, danquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:12 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
Schuur staat veilig bedoel je, op de achtergrond. Voorkant foto staat hij hoger. (Huiskant)
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jezus, wat een dom advies.Heb mijn vriendin al een x goed rondgeslingerd in bad, werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah TS zegt dat die een vriendin heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:16 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
Heb mijn vriendin al een x goed rondgeslingerd in bad, werkt niet.
Welke buurman ben je danquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:09 schreef muhahaha het volgende:
Lol wat toevallig, mijn buurman die hier post![]()
![]()
![]()
Goed als ik vanavond een pilsje kom pakken?
Fotoboek van Userquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |