Hij rookt niet eens. Of zou hij significant minder gegeten hebben als hij gerookt had.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 05:30 schreef formule het volgende:
[..]
En hij eet teveel,zit niet meer in het budget,Gio is gewoon te duur
In mijn optiek niet,hij bleef zich volproppen,geen prettig gezichtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 05:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hij rookt niet eens. Of zou hij significant minder gegeten hebben als hij gerookt had.
En Rob werpt zich op als vaderfiguurquote:Op dinsdag 30 juni 2015 05:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Let maar op, ze gaan Naomi en Gaby daar neerzetten als de 2 guitige benjamins van Utopia.
Die geit zal wel als 'n schaduw achter hem aan lopen, nu kan het nog....quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga er een beetje vanuit dat Gio nog één keer de![]()
doet. En om pullup een virtuele schouder aan te bieden, nog maar een keertje vroeg streamen.
Maar als die gillende geit mee gaat, ben ik er snel weer weg van
GM Cos ,quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga er een beetje vanuit dat Gio nog één keer de![]()
doet. En om pullup een virtuele schouder aan te bieden, nog maar een keertje vroeg streamen.
Maar als die gillende geit mee gaat, ben ik er snel weer weg van
+1quote:Op dinsdag 30 juni 2015 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, maar wat heerlijk dat Gio vandaag eindelijk oprot ........![]()
Tot ziens Tjoekie, bedank Isabella nog maar eens als je buiten bent, lamlul ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
en we moeten blij zijn met de tepelsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:15 schreef mar378 het volgende:
Zeyina:: gisteren heb ik ook en beeld van de tepel gemakt, vanmorgen ziet man nog meer
Ja dat klopt!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gio naar huis was hoog tijd ook!
Komt goed schatje, hierquote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:28 schreef pullup het volgende:
Hij moet zich natuurlijk niet verslapen zo de laatste dag
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |